![]() |
Hans Teeuwen!
RulezO-)
Nu op 3 |
:Z
|
die voorstelling heb ik gezien in beverwijk. 8-)
|
Ik ben gestopt met kijken, uitermate slechte show :{ Nauwelijks humor :o Vorige 4 shows waren véél beter :(
|
dat ie slecht is roep ik al jaren :yes:
|
Maanzaadbrood, maanzaadbrood, Tony moet naar voetbal maar Sylvia is DOOD
:d _0_ |
ik vond hem eigenlijk niet zo grappig :{
der zaten wel grappige stukjes tussen, maar khad soms echt van 'wat een mongool zeg :x' |
Heb ik vaker bij Hans Teeuwen.. Sommige stukken is hij geniaal, maar een andere keer vind ik het tien keer niets..
Dit vind ik beter :+ |
Ik had toch echt wel om half 11 al buikpijn van het lachen :d :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En.. dan word hij morgen aangeklaagd wegens potloodventerij oid (hoe noem je dat) :z
|
Hij was wel grappig vond ik alleen soms dacht ik ook waar is hij mee bezig. Trouwens, dat over de koningin (zou hij dan aangeklaagd worden wegen majesteitsschennis? :+ ) had ik ooit op de radio gehoord, ik dacht dat dit de première was van zijn nieuwste voorstelling. Niet dus. Maar ik heb zeker gelachen. :d
|
Citaat:
Inmiddels kent et merendeel hm al, dus dat zou alleen wat triest achteraf blaten zijn :Y) |
Oh, is dát Hans Teeuwen :o
|
hij brengt het leuk.. maar jammer dat het zo inhoudsloos is :huh:
|
die liedjes waren wel leuk....
|
ik vond t echt tegenvallen:{
zaten wel leuke stukken in, maar kon er over het algemeen niet echt om lachen |
er is een half uur uitgeknipt ongeveer :[ toen ik er heen was, duurde die show 2,5 uur :) en dat er flink in geknipt is was ook wel te zien, opeens was dat plantje achter op die piano weg, en opeens had hij een brandende sigarette in z'n mond:?
Maar zoals de meeste hier al zeggen, hij kan beter |
Ben beter van hem gewend, maar sommige dingen vond ik wel grappug !
Dat stukje dattie zijn naam in allerlei liedjes stopt :d Maar opt eind werd het wel een beetje errug grof :{ |
Citaat:
en dat van beatrix was ook komisch:+ |
Die liedjes met ze naam waren inderdaad de enige momenten dat er een glimlach op mijn mond kwam :o
|
Vond zijn andere shows beter :) maar idd, met zijn naam liedjes maken :thumbsup:
|
Al Quidaa al quidaaaa al quidaaa wat maak je me nou
Ik had de cd al.. tis wel grappig dat je nu een beeld kan vormen bij de dingen die hij deed. Zelf ben ik meer type voor Arie en Sylvester (ga ik binnekort ook heen!). Ik heb Hans beter gezien idd... |
Citaat:
dat ze meerdere voorstellingen opnemen en dan de 'beste' stukjes gewoon aan elkaar plakken enzo :z want eerst was dat plantje er.. en toen niet meer.. maar later kwam wel weer zon stukje dat het plantje er wel stond. dus tis gewoon van verschillende voorstellingen door elkaar :Y) |
Forza Bert Visscher :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
_0_ |
Bert Visser heeft een rotkop. :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veldhuis en Kemper waren leuk
|
HIJS ECHT HIP HAHHA te geweldig die gozer :) ik hou zoveel van m :D:D ahaha
mijn anuss :D:D jeej :D:D: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.