![]() |
Waar zie je het meest tegenop?
Ik tegen Management&Organisatie
ben ik zoo slecht in |
Boekhouden.
dat kan ik gewoon niet. :+ |
Wiskunde en Anatomie 8|
|
Geschiedenis en Economie
|
Natuurkunde 1,2 daar ben ik gister aan begonnen en nu moet ik nog 16 hoofdstukken in 3 dagen|:( Dat haal ik nooit.....
|
Nederlands, gezien ze zeer streng rekenen.
En Biologie, omdat het zoveel is |
Re: Waar zie je het meest tegenop?
Citaat:
en engels dat kan ik gewoon neit begrijpen... ik kan t wel spreken maar als t op een blaadje moet ho maar :'( |
wiskunde :|
|
Wiskunde, Engels en scheikunde:|
|
en de uitslag :{
|
het leren.
ik moet nog steeds beginnen. :{ |
scheikunde vwo, want mijn se cijfer is bagger laag
en wiskunde b1 vwo... want dat vind ik pauperdepauper moeilijk. |
aardrijkskunde!
um geschiedenis ook wel, latijn, economie en wiskunde.. haha eigenlijk alles zon beetje behalve nederlands en engels en meno (wat ik toch al verneukt heb :s) |
Citaat:
wis B zuigt helemaal, en dan te bedenken dat ik ook nog eens B12 heb..:{ |
Fysica, en ik heb Duits op dezelfde dag:kots:
|
Citaat:
3.nogwat vorig jaar stond ik bijna een 5 voor havo sta ik 5.1 :+ en vwo na sta ik 5.2 wiskunde havo weet ik niet.. wiskunde vwo ook rond de 5 het word dus 6jes halen :+ b12 vond ik denk ik makkelijker > minder algebra , WEL meetkunde, en rijen :thumbsup: |
Wiskunde
Mondeling boekhouden Recht :'( |
Zedenleer, omdat we dat anders nooit moeten blokken. normaal gezien is het altijd open boek, blijkbaar wil ze het ons nog eens moeilijk maken.
Complementaire Aanvulling van wiskunde. dit is een vak dat je krijgt wanneer je 8u wiskunde volgt in plaats van 6u. dit is het moeilijkste vak dat ik ooit kreeg. |
Citaat:
|
Citaat:
latijn/wisk 8u is evenveel fysica en chemie als bij wetenschappen/wisk, maar biologie valt volledig weg, een uur aardrijkskunde minder en geen informatica. |
Morgen en overmorgen:{
|
Citaat:
|
Geschiedenis:{
|
biologie en wiskunde.
i'm so dead. :P |
morgen wiskunde...the horror :S
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.