![]() |
Grote of kleine tepels
Ja.. Wat vinden jullie nou eigelijk 'beter'? Als de ander enorme tepels heeft of piepkleintjes?
|
euh sjah. wat is groot? en klein? :p
|
Citaat:
En klein is dat er alleen maar dat uitstekende stukje zit :p |
Dude, grow up :+
Zorg eerst maar dat je überhaupt weet hoe zo iets er uit ziet en kom dan maar terug om te praten :Y) :7 :p |
Citaat:
|
:9 :9 :9 :9 :9
|
middel dan :)
|
Vage shit.
Teveel vrije tijd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tepels kunnen echt niet groot worden.... of bedoel je die 'ring' eromheen?
tepels kunnen wel lang worden :o ik gewoon normaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Té trieste naam :d_0_ |
Citaat:
om het net te zeggen als je seks wou vroeger zei je tegen je vrienden: ik ga het mijn vrouw naar het hof maken;) |
alleen heeft dat van 'naar het hof maken' niets te maken met het tepelhof, maar volgens mij met een comfortabele situatie (in vroegere huizen, doorgaans het binnenhof.... )
|
Jij weer hoor
met je tepels:rolleyes: |
Citaat:
Ik heb het laats eens ergens gelezen:$ presies weet ik het ook niet. |
Klein is fijn...
|
Mja, en groot of klein of normaal als ze stijf zijn? of gewoon? :P
Da's ook nog wel een verschil hoor ;P Die dingen kunnen superhard krimpen :D Ik hou het bij normale :$ ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* wenkbrauw omhoog*8) ;) |
sommige mensen heb ook van die tepels waaraan je je jas kan ophangen...das oo kweer niet mooi hè?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu ontopic :+ |
tsja nou uhh ... wat is nou precies een grote en wat een normale en wat een kleine tepel ... volg m niet ...
|
ja ik ook niet. foto's zouden uitkomst kunnen bieden.. :o
|
Citaat:
|
aangezien ik een vrouw ben meot ik voorhet andere geslacht kiezen, en ik kan me weinig vorostellen bij een grote tepel bij een man :p
daarom voor middel :p trieste vraag trouwens ;) |
Citaat:
|
middel staat nogsteeds voor :D:+
|
Citaat:
|
Citaat:
Van die mensen die echt een tepel hebben die halve borst bedekt. Najaah, als het zo is, moet je het aanvaarden ofzo, maar toch blij dat ik nie tot die groep behoor :+ |
Citaat:
njah misschien heb ik et idd weleens op een plaatje gezien, nee echt spannend zijn ze niet, echt van die grote donkere vlekken :{ maar kleintjes>?? bestaan die dan ook? |
Citaat:
een vriendin van mij heeft hele kleine tepels, net alsof ze altijd stijf zijn.. |
Citaat:
Zie je soms rare exemplaren. De tepels van mijn vriendinnen interesseren mij zo niet, dus dat weet ik niet ;P |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat het best wel logisch is dat vrouwen onder elkaar wel elkaars borsten zien terwijl bij een vriendschappelijke man vrouw relatie dat niet zo is.. logisch.. met je vriendinnen ben je gewoon met mensen die allemaal borsten hebben dan denk je toch niet van oowneee straks ziet ze men borsten.. want zij heeft ze ook.. en bijvoorbeeld bij gym ofzo sta je ook met ze onder de douche toch ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
klein...
|
groot of klein
Hoe groot is groot ??????
als de meiden effe hun tepelhof effe opmeten en hier zetten dan kunnen we bepalen of ze groot of klein zijn of maak er een fotootje van als je een cam hebt |
oud topic:rolleyes:
ik wist dat je een nieuwe user was toen ik zag dat zo een oud topic geupped was:{ |
ja deze is inderdaad oud, en het meeste is wel gezegd lijkt me. sorry :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.