![]() |
Gezocht Met Spoed
Hey, ik wil even weten of hier iemand is van 9 tot 13 jaar die in een bandje wil spelen¿?
:thumbsup: :notgood: Stuur dan een berichtje. En o, ja ik heb niet zo lang de tijd he!:p :Z :z |
ik heb ook niet zo lang de tijd hèéé? :Z :O :z :?
|
Ben 15, wil best in bandje spelen.. meer info required 8)
|
Schagen is dichtbij, ik kan heel goed met me vingers knippen. Mag ik meedoen? :)
|
Ik ben 19, maar ben wel een beginner. Ik probeer triangel te spelen. Mag ik nu ook mee doen?
|
Ik denk dat het op artistiek en spiritueel gebied wel tussen ons zou klikken, maar helaas drum ik zelf ook.
|
haha het is een drummerGIRL, ik denk dat ik maar ga verhuizen :d
en ik ben nog beneden de 18 dus het is legaal joh O-) |
ze is gewoon in een heel ander decennium geboren dan ik :o
en helaas ben ik ouder dan 13 :Y) |
ow kutje dat had ik nog niet eens gezien, k ben ook ouder dan 13
bah. |
tering...als je zo graag een bandje wil oprichten, pak het dan een beetje goed aan.
muziek? plaats? ambities :p ? enz hier kan je toch niks mee, zelfs niet als je een avril-look-a-like-wannabe-lavigne van 12 jaar bent |
whaha maar ze is wel een cool actief lidje :D
|
gelukkig ben ik out of control met mijn 280 posts.. maar volgens mij is het een beetje een nutteloze zoektocht hier
|
Hoi ! ik ben Anne en ik ben 11 jaar, ik woon in Haarlem, ik speel elektrische gitaar, mijn favoriete bandjes zijn: Sum 41, Avril Lavigne, Blink 182 en GOOD CHARLOTTE !! het lijkt me leuk om in je bandje te spelen ! Pm je me want ik heb niet veel tijd heee ! :*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.