![]() |
als je tegenwoordig uit arnhem komt....
... ben je meteen een forza of joeyb 8-) :thumbsup:
|
klopt, en is in 90% van de gevallen ook niet onterecht...
|
Citaat:
|
kennelijk heeft de honing op hun reet een nogal grote aantrekingskracht.
|
Forza en joeyB respect _0_
|
Citaat:
|
Re: als je tegenwoordig uit arnhem komt....
Citaat:
|
Re: als je tegenwoordig uit arnhem komt....
Citaat:
ja pcies, ze zien mij al voor Forza aan! niemand denkt eraan dat ik ook weleens Joeyb zou kunnen zijn.. of iets in die weg.. kwak jij weet het he! ARNHEMMMM |
Re: Re: als je tegenwoordig uit arnhem komt....
Citaat:
ik mag toch zeker wel creatief zijn of niet dan? Maarruuuh Steady... ja... uuuh.. ja... laat ze maar denken hè :d |
moest je nou eens wat meer gezellig doen en wat minder om de 5 posts accentueren dat je uit arnhem komt dan stonden we al een pak verder :thumbsup:
|
Citaat:
(wat nu dus hopeloos mislukt is denk ik :P) |
Re: Re: Re: als je tegenwoordig uit arnhem komt....
Citaat:
ja ze denken maar.. best wel grappig eigenlijk :) wij weten hoe het echt zit he kwak! en Bluewolf, alsof gezelligheid geaccepteerd word hier, elk topic wat een beetje gezellig is word als chatten gezien en gelijk een slot op gegegooid.. jammer hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
shit joey.. ze hebben ons door.. ;)
Geloof mij maar, Kwak is ABSOLUUT geen Forza OF JoeyB (ik btw ook niet..) maar wij zijn beide heeeeel iemand anders! |
Citaat:
|
dat is haar fout dan..
en ik weet wel zeker dat forza en joeyb echt niet onder een andere naam komen, die nemen gewoon hun eigen naam. |
Citaat:
|
Citaat:
en mét gevoel voor humor |
toffe kerels zijn t :) :7
|
Citaat:
|
Kom, het maakt niet uit wie jullie zijn, of van waar jullie komen.
Iedereen houd zich gewoon aan dezelfde regels ;P Al was je sinterklaas, het zou me nog niet boeien 8-) Tot hier dit leuke arnhem's chat-topic *) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.