![]() |
En alweer een nieuwe dag is aangebroken
Vertel eens... wat ga je vandaag doen?:)
|
*natuurkunde*
|
leren.
|
Citaat:
|
ik denk leren of een aantal decks zien te maken van 465 Magic-kaarten die ik van iemand heb overgenomen 8)
|
naar nijmegen, m'n broer even feliciteren, met de trein weer terug, even muziek maken, naar enschede, en dan hopelijk met m'n huisgenoot even twente wedstrijd kijken en mochten ze winnen dan vast wel even een biertje drinken in de stad ofzo :z
en dan is der alweer een nieuwere dag aangebroken 8) |
huiswerk, counter-striken en autorijles
edit: uiteraard eerst slapen zometeen 8) |
wakker worden... lekker douchen... naar het bos gaan met de hond... ontbijten... flink aan m'n huiswerk... middag eten... muziekje maken.... weer huiswerk denk ik... en dan is de dag al snel voorbij :huh:
|
nu ga ik lopen, daarna douchen en dan wat huiswerk, maar ook niet teveel.
|
ontbrakken en kijken hoe erg mun knie beschadigd is :x :+
|
ontbijten, douchen , familiebezoek :+ , handballen , douchen, eten ,leren en dan maar weer is slapen
|
leren, in de trein zitten. naar rotterdam
hangin out met monolo en amber <3 en vanavond incubus concertje...en dan lekker slapen :7 :+ |
oh koel dex , veel plezier :)
ik ga vandaag maar ns aan mn huiswerk :Z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Abbo halen, een kaart voor een jongen van mijn klas en dan Scheikunde leren... :(
|
Citaat:
1337 Magixor! 8) |
heb net even rustig ontbeten.. ga straks marschallarten, daar heb ik zin in.. en ben nu voor mijn broertje huiswerk aan het maken :+ lief ben ik he :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te vroeg wakker zijn. Sandra die mij probeerd wakker te bellen, maar dat lukte lekker niet. Met de barbies gespeelt, ontbeten. Doornroosje 3 keer gekeken, Bambi 3 keer. Lion King gezien. Muziek downloaden. Meer eten en drinken. Gitaar spelen. En zometeen naar de Kelder om muziek te maken. Iets later muziek maken in de kelder met FunFair en Jochemmm erbij. Meer bier drinken, nummers afschrijven, schrijven en plakken. Uhm... weet ik veel. Weer rond 6 a 7 uur s'ochtens gaan slapen ofzo? :+
|
Duits 2 proefexamen maken en nakijken, duitse krant lezen, laatste hoofdstuk van Geschiedenis leren...
|
Citaat:
|
Leren heb ik al gedaan, dus een beetje achter de computer hangen is denk ik wat ik de rest van de dag ga doen.:yes:
|
ik heb muffins gebakken :thumbsup:
gewerkt aan een po :notgood: tijdens dat po 2 spaanse ska/cd´s geluisterd voor spaans :thumbsup: ik ga straks naar een verjaardag van een vriendin en daarna naar vrijwilligerswerk en daarna slapen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.