![]() |
waarom?
waarom waarom waarom?????
|
daarom
|
Citaat:
|
maar... waarom?
|
Omdat je zeurt
|
en waaruit concludeer jij dat?
sinds wanneer is je mening uit zeuren? Jij lult gewoon leuk mee in de hoop dat je ooit 1 van de crewleden mag neuken zodat je een kans krijgt om ook ooit in de crew te komen.. :no: :loser: |
Citaat:
|
steady, ik vind je maar een klierige volksvrouw!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou ik zo'n taak als forumbaas willen hebben? Dan kan ik jou niet meer afzeiken:love:
Nu kan ik EN jou afzeiken EN met Kampie neuken 8) |
Citaat:
geen stijl.. :notgood: |
Citaat:
Whahaha en jij DENKT dat JIJ mij kan afzeiken? kindje dan moet je toch wel met wat beters komen want dit is gewoon lachwekkend ! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ''dan kan ik jou afzeiken en kampie neuken'' WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH LOLLLLLLLLLLL LOSSSERRRRR |
Citaat:
This dat ik je profeil staat dat je een vrouw bent anders zou ik zweren aan je taal gebruik dat je een man bent 8):d |
HAHAHAHAHAHA weer zown domme uitspraak!
houd maar gewoon je mond dicht want alles wat je zegt word toch afgekraakt en bespaar jezelf gewoon een vernedering! :loser: |
Omdat je dom bent
|
je zeurt 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen vernedering aan komen en zo wel wat kan mij dat schelen, ik ken jou toch niet:loser: Volgens mij ben jij eerder jezelf aan het vernederen dan mij, iedereen vind jou dom hier :wave: |
Citaat:
|
Jij maakt je wel heel erg druk over wat ik allemaal schrijf hier op ll.com, zo druk dat het gewoon triest is...
En mensen moeten zelf weten wat ze van me denken, ik accepteer tenminste wel hun mening, in tegenstelling van andere mensen hier, dat kun je van jou niet zeggen of wel klein engeltje? |
Citaat:
Denk je nou echt dat wij ons druk maken over een arrogant n00bje wat hier over een paar weken nooit meer komt :D :loser: |
Citaat:
Jij accepteert mijn mening toch ook niet? Ik vind jou mening bagger en das mijn mening en blijkbaar wordt jij daar nogal kwaad om :loser: |
heb jij een mening dan? :loser:
|
Citaat:
Net zo goed als jij die het. Alleen blijf ik er niet over door zeuren en doe niet stoer. Jij wel als blije n00b, wedden datje over een paar weken er niet meer bent? :loser: |
wie zeurt...... krijgt een beurt :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.