Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Anders kapt mijn computer er ff mee (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46748)

Plankje 24 May 2004 22:25

Anders kapt mijn computer er ff mee

Vooral nu ik dat ding hartstikke hard nodig heb voor school 8|. Gelukkig kreeg ik mijn HD nog aan de praat, dus ik brei nu maar ff voort op een andere computer :)

Impressions 24 May 2004 22:26

Stel je niet aan, je hebt er nog een :)

FunFair 24 May 2004 22:29

gewoon een schop verkopen :p

Plankje 24 May 2004 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Stel je niet aan, je hebt er nog een :)
jah maar met lang niet zulke goeie specs als mijn eigen computer (heb dit ding nodig voor de montage van een videofilm, dus daarvoor heb je wel wat qualiteit nodig op zich... )

Stapper 24 May 2004 22:32

ach, kan gebeuren
het blijft techniek en dat kan kapot gaan

Impressions 24 May 2004 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
jah maar met lang niet zulke goeie specs als mijn eigen computer (heb dit ding nodig voor de montage van een videofilm, dus daarvoor heb je wel wat qualiteit nodig op zich... )
Das wel jammer dan ja.. Maar gelukkig heb je nog iets.. Anders zat je nu je eigen de tering te stressen 8)

Plankje 24 May 2004 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ach, kan gebeuren
het blijft techniek en dat kan kapot gaan

jah okay maar waar ik nou van kan balen is dat het al de 3e computer in dit huis is die t m begeeft deze week :d. Zo blijven er natuurlijk niet veel computers over...

Impressions 24 May 2004 22:35

Citaat:

jah okay maar waar ik nou van kan balen is dat het al de 3e computer in dit huis is die t m begeeft deze week :d. Zo blijven er natuurlijk niet veel computers over...
Dus dan ben jij nog een verwend strontje met 4 pc's in huis? 8) :huh:

Plankje 24 May 2004 22:38

Citaat:

Dus dan ben jij nog een verwend strontje met 4 pc's in huis? 8) :huh:
7 computers :$, maar dat moet ook wel, want mijn ma heeft der eigen computer voor haar werk en een laptop voor onderweg. Mijn vader heeft een laptop (waar ik nu op werk) voor zijn werk ook, dan hebben we nog een laptop die dient als muziekserver, mijn eigen computer en dan nog mijn broer en broertje die ieder hun eigen computer hebben...

Impressions 24 May 2004 22:40

Citaat:

7 computers :$, maar dat moet ook wel, want mijn ma heeft der eigen computer voor haar werk en een laptop voor onderweg. Mijn vader heeft een laptop (waar ik nu op werk) voor zijn werk ook, dan hebben we nog een laptop die dient als muziekserver, mijn eigen computer en dan nog mijn broer en broertje die ieder hun eigen computer hebben...
Wij hebben er thuis maar 6... 3 voor kantoor, 1 in de huiskamer, 1 in mn broer's kamer en 1 waar k nu op zit te spammen 8)

Plankje 25 May 2004 00:14

okay en nu is de computer klaar voor gebruik dus dat wordt denk ik een nachtje werk voor mij :(

electricity 25 May 2004 00:18

ga eens slapen jij

Plankje 25 May 2004 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door electricity
ga eens slapen jij
kan niet... heb de hele nacht nog hard nodig :(

Impressions 25 May 2004 06:54

Citaat:

kan niet... heb de hele nacht nog hard nodig :(
Hoe is het gegaan? 8)

Plankje 25 May 2004 08:06

Citaat:

Hoe is het gegaan? 8)
de hele nacht op mijn papa's laptop gewerkt met mijn beeldscherm + toetsenbord en muis eraan, nadat ik alle benodigde data naar de laptop had toe gedownloaded":). Nu lig ik gelukkig weer op schema en kan ik vandaag rustig aan doen (project moet morgen af zijn) :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.