![]() |
Het word hier
steeds triester met al die waarschuwing OW en ban's...
ik vind het zeker jammer dat dit gebeurt en dit terwijl er bepaalde mensen net zo hard meedoen.. voorbeelden zijn alleen :wave: posts enzo.. kap daar dan ook mee |
euhm... wat doe je toch moeilijk man :+
|
-> feedback?
|
een smiley kan iets te zeggen hebben, maar ook helemaal niks. hoe weet een forumbaas nu zeker dat het een onnuttige post is?
|
ja dat weet ik dus ook niet..
maar zelf doen ze precies hetzelfde.. |
alleen smileys moet kunnen vind ik.. meestal zegt t iets over wat je vind/hoe je je voelt dus
|
:wave:
|
ooh larsje, nu heb je dalijk
PM :p vind t ook beetej raar, maar snap t ook wel hoe irri is het als je wat zegt en er meteen 100 mensen komen gillen met PM! SLOTJE! OW! BAN! slaat gewoon nergens op :p |
Citaat:
en geen alleen PM zeggen of slotje vind ik ook beetje kinderachtig.. Ik wil graag dat je dit via PM doet Ik wil graag dat er een slotje op dit topic komt |
Citaat:
|
ja maar als hier geen slotje opkomt vind ik het geen stijl van de forumbazen en ga ik ze PMen
|
Citaat:
dat wordt een ban voor je :Y) |
Altijd maar geklaag en gezaag ...
Als het jullie toch totaal niet aanstaat hier ... Denk dat niemand eist om hier een minuut langer te blijven dan ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
die kwak toch..
|
je kan ook de crew uit gaan dagen met een topic met alleen die woorden erin, en als dan iedereen gebanned is is ll.com dood :D
maar dat is natuurlij kniet grappig :no: |
breng hem niet op ideeen he..
|
hahaha owja... maaaar gellukkig is scholieren.com er ook nog:d
|
ja en als het echt niet anders kan.. is er altijd nog 1 optie..
|
Citaat:
*en nee dit is geen reclame want dit mag* |
Iedereen in dit topic krijgt een ow?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.