![]() |
ik heb een naam nodig
voor een paard.het beest noemt nu Arne,maar dat is zo dom.
we hebben er al 3 gevonden,tmoet wel wat grappig zijn: -asjemenou -amaimennefrak(jaja,ik ben belg) -flexibelle(als je kwaad bent kan je FLEXI roepen, en als je blij bent kan je flexibelletjeuh zeggen:p) hebben jullie nog voorstellen? liefst een naam dat begint met een A(heeft te maken met geboortejaar) maar dat hoeft niet perse |
Anus?
|
amalia :+
|
Aurens 8)
|
Aurens?? caloriearm 8-)
|
IK
Bellebeau belleboem Paard Pipi langkous mejufvrouw adelheid Bessie met een vlek op der kop Mevrouw frederique met een vlechtje in der staart |
Anastacia
|
-Athena ofzo..
-Artemis weet ik veel... |
Annabel8)
|
kees
|
Allememaggies
Allemania Aachen Adolf Arie-Kanarie Apollo :7 |
Re: ik heb een naam nodig
Citaat:
|
Citaat:
|
Mr. Bo Jangels:+
|
Afra
Aletta Acrobaat Agnus Alfa Auros Aerox Annabelle Astrid Argh Aardappel Appel Appie Annie Akkie Ali Anneke waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah |
Anders dan alle andere paarden
|
noem hem: ad
|
Alfalva 8-)
Atjeuh :D Apport :+ (handig als je ook een hond hebt 8) ) Augstijn :7 |
|
noem hem Mr. Ed
|
allaaf (of hoe je dat dan ook schrijft, wat die dronken limburgers altijd zeggen met carnaval)
|
Alaaf
Arthuro Arivederci Amora Anabel Abracadabra Aeneas ga ff alle paardennamen opschrijven die'k me nog herinner van de manège: Pacific Milkshake Flika Espoir Denia Texas Shadow Appaloosa Tinker Pinto Marcel Lize Aruba |
appelshampoo :+
arie appie albert annie juf annabel mevrouw godelieke ans agnes kleine witje :thumbsup: meneer nilsonn aapje abe anne (hoe kon ik die vergeten) annemarieke (die ook) annie de wc-juffrouw harry kees klaas piet jozef jezus christus kommer (kom kommer ! ik ken iemand met zo'n hond :d) miep jet teun wim lam schaap skaapje koe leeuw tijger hond poes |
ik zou Arie wel koel vinden 8-)
|
charlie da silva
|
Arne is een mooie naam.:[
|
daar zal ie nu geen behoefte meer aan hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.