![]() |
Brand in Enschede
Fiets ik net van de UT richting huis, zie ik in de verte een grote rookwolk hangen boven het centrum. Dus ik m'n huisgenoot bellen, van goh, toevallig al op het balkon geweest? Dus hij het balkon op en hey! een rookwolk!! Alleen hij kon ook niet zien wat het was.
Maarja, fietste er toch langs dus wel even de ramptourist gespeeld. Hadden ze een bus in de fik gestoken... nouja, erg spannend :p fiets je terug, complete vekeers chaos met tig auto's en fietsers die ook allemaal de ramptourist willen spelen. leuk volk zijn Nederlanders toch :Y) dusss... was wel weer het hoogtepunt van de dag!! :+ |
:D Haha! Jah grote sensatie!!
Hier was laatst ook brand in een flat. en daar waren ook allemaal nieuwschierige nederlandse mensjes.:) Die gingen er mooi met hun biertje in de hand naar staan te kijken! :Y) weer ns wat anders dan een voetbal wedstrijd.. |
ramptourist zijn is niet erg
kost je meestal geen geld en kan je toch iets leuks zien |
Re: Brand in Enschede
Citaat:
|
Re: Re: Brand in Enschede
Citaat:
|
niet TE serieus nemen :{
|
Citaat:
My god wat een ondoordachte mensen hier |
Mocht ook wel keer weer want het is al tijdje stil geweest rond enschede das ook eng :+ :p
|
Hm niet gezien
|
Citaat:
Het waren trouwens gewoon oude bussen (3 stuks) die op een grote parkeerplaats van Connexion stonden. Dus was alleen materiele schade en dan vind ik ramptourisme nog wel toegestaan :z |
Helaas hoopte al dat het mijn school was! Kom net uit Enschede, niets gezien :)
|
Zoiets doet je dan wel aan een paar jaar terug denken... :o :+
|
was als je goed keek vanuit onze school te zien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.