Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Foutmeldingen en sloomheid (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46874)

Larsjuh 28 May 2004 10:30

Foutmeldingen en sloomheid

Als ik mn pc opstart is ie de ene keer normaal, de andere keer is ie ontzettend traag voordat ik wat kan gaan opstarten, IE bijvoorbeeld, ook aanmelden op msn duurt ff voordat ie dat gaat doen (doet ie automatisch hier). En sinds gister doen enkele programma's het niet meer, dan krijg ik een foutmelding. Zo doet Winamp t sinds vanochtend niet meer, terwijl ie gisteraaf nog zonder problemen speelde. Start op, geeft dan een foutmelding (kun je sturen naar microsoft, wat ik nooit doe) en dan sluit ie weer af. Bij FTD krijg ik een melding: 'is not a valid integer value'

Weet iemand wat mijn problemen zouden kunnen zijn?

TheGroovMaster 28 May 2004 15:45

ik heb sinds gister ook dit soort problemen.... starte net niet eens de eerste x op.... bleef op welkom hangen

en nu is alles traag, word crashed en IE is uber traag en MSN flipt ook een beetje. :?

toch niet iets van een virus ofzo he :{

Larsjuh 28 May 2004 15:52

ik heb virus gecheckt, norton kan niets vinden, alle spyware verwijderd met Spy Sweeper en dan doet ie het nog steeds niet :{

Larsjuh 28 May 2004 17:19

reinstall doet wonderen, maar dan rest de vraag waarom die de ene keer snel is met opstarten en de andere keer niet:{

LexS 28 May 2004 17:24

Ziet er naar uit als een virus ook al kan Norton het niet vinden. Probeer eens een online virusscanner te zoeken en laat goed je Windows map scannen. Daar zit de fout hoogstwaarschijnlijk in.

not-known 28 May 2004 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
reinstall doet wonderen, maar dan rest de vraag waarom die de ene keer snel is met opstarten en de andere keer niet:{
Hardware probleem? Kan best dat je een dood reepje geheugen hebt bijvoorbeeld.

Larsjuh 28 May 2004 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Hardware probleem? Kan best dat je een dood reepje geheugen hebt bijvoorbeeld.
programma's doen het weer

Maar waarom is de opstartsnelheid zo verschillend?

LexS 28 May 2004 19:36

Ligt er aan hoe vol je HD is dus.

not-known 28 May 2004 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Ligt er aan hoe vol je HD is dus.
Dan zou de snelheid niet zo verschillend moeten zijn als wat hij beschrijft.

Larsjuh 30 May 2004 10:11

tering, nu kan ik niet meer in mn account komen, heb xp pro. Typ mn w8woord in en dan komt er te staan. Je persoonlijke instellingen worden geladen. Dan hoor ik het geluidje van MSN, waar die zich dus wel aanmeld, maar ik krijg niets te zien, alleen het schermpje van uw persoonlijke instellingen worden nu geladen. :{

ik_ben_de_man 30 May 2004 17:03

Citaat:

tering, nu kan ik niet meer in mn account komen, heb xp pro. Typ mn w8woord in en dan komt er te staan. Je persoonlijke instellingen worden geladen. Dan hoor ik het geluidje van MSN, waar die zich dus wel aanmeld, maar ik krijg niets te zien, alleen het schermpje van uw persoonlijke instellingen worden nu geladen. :{
gewoon effe herinstaleren , ben je van al het gedonder af voor een half jaartje.

Larsjuh 30 May 2004 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
gewoon effe herinstaleren , ben je van al het gedonder af voor een half jaartje.
mn account kan ik nu weer op ineens, heel vaag, mja ff kijken hoe het gaat, ook met de snelheid, heb geen zin om te gaan formateren

ik_ben_de_man 30 May 2004 21:34

Citaat:

mn account kan ik nu weer op ineens, heel vaag, mja ff kijken hoe het gaat, ook met de snelheid, heb geen zin om te gaan formateren
als je gewoon 1x goed installeert , en je maakt daarvan een goede backup is het het echt wel waard , bij problemen heb je dan altijd binnen 1 uur zonder iets te hoeven doen je systeem weer helemaal op orde.

koelkast 31 May 2004 20:25

verkrijg je misschien een automatisch IP adres van bijvoorbeeld een kabelmodem of router met DHCP functionaliteit.

Misschien is deze niet goed ingesteld, en of krijgt deze geen ip voor je en zit je hiervoor bijvoorbeeld op een time out te wachten voordat de secondaire poging wel succesvol is?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.