![]() |
we hebben ..........
vier kleine kittens .. mijn katje is vanacht bevallen, echt superdesuperlief. maar eerst waren het er wel vijf, maar doordat mama poes het te koud had stierf de eerste :(
die heb ik beppie genoemd, maar daar was mijn vader hetniet mee eens :p maar goed nu ben ik een beetje tante :love: |
jij bent een hele lieve tante :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh zo lief. jammer van dat ene katje.
heb je foto's?? |
Citaat:
|
wel zo snel mogelijk doen he !!! :D
|
ik verwacht snel foto's
alleen zijn van die hele kleine poesjes niet lief, ze moeten een maandje of 3-4 zijn, dan zijn ze pas helemaal lievvv |
een van onze honden is nu aan het bevallen. 3 mannetjes tot nu toe
|
Citaat:
mijn andere katje is nu ook aan het bevallen... maar ik ben alleen thuis en mijn andere kat loopt steeds van der nest weg, dus alles gebeurd op hetzelfde tijdstip.. chaos maar wel leuk alleen jammer dat ze de bevalling niet zelf doet en dat ik moet helpen, want dat vind ik wel eng :| |
:love:
|
Hihi, wordt zeker een kattenboel daar!? ;)
|
Aaahhw leuk! Wel snel fotos posten eh! :yes:
|
aaaah lieffff, jonge katjes zijn altijd zo schattig :)
|
U hebt gezocht op kittens:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. |
ahw lief!!! ik ben benieuwd naar de foto's :)
|
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. |
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. nu staan we weer gelijk op namen maar kittens.... :no: :no: |
Citaat:
|
Citaat:
kittens is een engels woord :* wordt vaak gebruikt door kattenfokkers om kleine katjes mee aan te duiden |
Citaat:
*legt arabisch woordenboek weer weg* :$ |
ooo dat is wel leuk! :d
|
|
Aaahw Lieeeeev!!! :)
|
Citaat:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden) kit·ten (ov.ww.) 1 met kit aan elkaar lijmen of dichten :love: |
Citaat:
maarm, ze zien der wel erg lief uit! :D Wordt leuk straks als ze allemaal langszaam rond gaan lopen :) goed uitkijken waar je loopt ;) |
Citaat:
|
Waar blijft de reactie van Biffyclyro?
Ontopic, erg chil voor je!!:yes: |
Citaat:
<3333333333 [/biffy-mode] :p |
:D :D de kittens zijn superlief!!!! :D :D
echt schattige mormeltjes :love: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.