![]() |
welke BN'er zijn jullie tegen gekomen?
toen ik tijdens mn werk vanmiddag terug naar het hotel ging, liep fraukje de both langs:+
wie wil me nu aanraken8) |
berend veneberg
kim holland ( :kots: ) arno kolenbrander allemaal van die quasi-Bn'ers eigenlijk :{ |
ik best veel maar niet van hoge kwalitiet...
-jim -jamai -hind -ook nog iemand van idols#1 finale -girls aloud -jeroen post -die presentatriese van idols |:( hoe heet ze nou!!??..die ook -die kerel die benjamin speelt in gtst 3/4 op de megafestatie gezien :) |
Citaat:
|
Tooske (zo heet ze dus FroX :d )
Irene Moors Anouk Jim&Jamai 8) uhm vast nog wel een paar |
Vanmorgen kwam ik Jochem van Gelder nog tegen bij de begrafenis van een tante van me
|
Dinand Woesthoff en Guusje Nederhorst (2 jaar geleden)
|
spiegel
|
kabouter plop :+
|
david beckham en rebecca loos :)
|
Fraukje ben ik al een aantal keer tegen gekomen, en net als veeeeeel andere bekende nederlanders.
Ok een snel llijstje: Ellemieke Vermolen Irene van der Laar Mariska Hulscher Leco Jorinda de mol , ofzo? Regillio Tuur Deze mensen zie ik iedere week. Sybrant niessen vandaag nog van spookhuis programma Die idols kwal dik met krullen nah ben er zeker een zooitje vergeten, komt later nog wel |
Bulletje (van de miniplaybackshow) :yes: :+
|
Citaat:
|
goed,
sita di-rect die gast die dat jongetje speelt in bergen binnen jan-peter balkenende dewi sander foppele (toen hij een bierglas in zijn face kreeg :+) brad pitt, ownee dies niet nederlands (owja nynke we kwamen die gast nog tegen toen we in de bus terug zaten, vergeten te zeggen :p) de heideroosjes maud hawinkels dolf jansen jack spijkerman paul de leeuw jack van gelder winston gerstanowich twarres.. en nog meer waarvan ik geen zin heb om ze op te noemen |
ik zag vandaag Henk en Marrianne Timmert :z
|
Heel FC Twente 8)
Do Def Rhymz Georgina Verbaan en nog wel meer die ik nie op ga noemen:wave: |
Mijn ex is de zoon van een schrijver en een soap-actrice :|
|
Kheb een keertje sjans gehad van Bart van Big Brother, dacht at die gas wel knap was, viel dat even tegen :{
|
veel te veel
paar keer naar de megafestatie geweest, dus weet ze niet allemaal en 1x kelly :kots: op het centraal stadsion van utrecht |
ja wat moest die bart nou wel niet van jou gedacht hebben dan! :loser:
|
- alle gozers van di-rect (8))
- silkstone (biertje mee gedronken :9 ) - edsilia rombley - willeke alberti :+ - martin buitenhuis & sandro assorgia van Van Dik Hout (wonen in mijn stad..martin's vader komt elke zaterdag bij mij in de winkel :+) - k-otic :+ - within temptation (heb ik nog fotoos van :+) - claudia de breij - micky hoogendijk - zosja (die werkt in amsterdam bij de receptie van een of ander complex waar ik een keer een persvoorstelling van een film moest kijken) - def rhymz (met de ronde van texel..hij kneep in mn kont :no: ) - hans van het jeugdjournaal - die goochelaar..hoe heettie..klok iig :+ - bas van idols (in een pannenkoekenrestaurant) - chipz! (die gingen handtekeningen uitdelen in de c&a tegenover m'n werk) - jamai |
het is froukje de both :+
ik: katja schuurman *een hoop artiesten op bevrijdingsfestival en dat soort ongein* nigel de jong, in amsterdam wesley sneijder, ook in amsterdam van der vaart, mediamarkt amsterdam dewi en hind, mediamarkt almere ali b en raymster, in de bioscoop :{ ronald en frank de boer, in die parkeerplaats onder de arena 8) jos verstappen, op hccbeurs meer niet volgens mij oh ja, ik liep een keer door de PC hooftstraat en toen zagen we ook een BN'er.. maar ik weet niet meer wie |
Niet nederlands maar wel stoer : Sting.
|
KUTGEKFORDWOORD
Ik heb de mevrouw van de ford-reclame gezien.
|
Re: KUTGEKFORDWOORD
Citaat:
Oja! Je sig is te lang!! |
Mijn sig is niet te lang!
deleted by saar
|
Heb je geen mevrouwen gezien zonder ondergoed?
|
Aardig veel op de Efteling VIP-dag :
van Hooijdonk Danny Rook Danny de Munk Jamai, Jim en de rest van die idols mensen Umerto Tan (ofzoiets) en die andere sportverslaggever Wibi (een of andere vage pianist) Johan Flemmings en nog wel wat meer mensen :p is alweer een jaar geleden dus weer vergeten enzo en verder heb ik nog deze gezien: Sita Di-rect Marco Borsato Hans Teeuwen Replay Katja Schuurman Chipz Jack Spijkerman en nog wel meer mensen :p |
ik heb vanavond boris mogen aanschouwen een paar uur in de sportschool. Schattig in zijn eentje.
Ben geen fan van hem. Maar hijs wel leukom te zien |
gister heb ik emile ratelband nog gezien...8-)
|
-Iedereen van de Idolsfinalisten (idols1) + Tooske, Reinout en de 4 juruleden.
- die vrouw van ja zuster nee zuster - Fajah Lourens - Menthal Theo - def rhymz - Balkende 8) - Jeroen Post - Frans Bauer |
f.de boer
r.de boer v.d.sar kluivert davids en nog wat mensen van het nederlands elftal carlo boshaart irene moors rene froger andre v. duim |
vandaag die gast van klussen met kijkers gezien, die met die bril 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Waaaaaaaaaaar? :love: |
- Pascal Jacobsen.
- Ilse de lange - Silkstone in vlissingen - de zanger van de rosemary sons .. weet ik veel hoe die heet. - en def rhymz in waspik:d |
Citaat:
oja.. en gisteren iemand van Replay in de bios |
Citaat:
|
Heinz-Harald Frentzen 8)
|
Lol. Jean Alesi. :+
|
meike van idols in een kledingwinkel, danny rook (ofzo) voor een "sjiek" hotel in den haag, heel face tomorrow hangend in een straatje in leiden, een drummer van alamo race track die mij wilde versieren, nja eigenlijk heel veel bandleden van nederlandse bands; (die gozah van kane, alle homo's van direct die mijn dag verpesten als ik aant stadten ben in den haag, die losers van within temptation, schatties van daryll-ann enzow.)
|
gilbert yves
berend veneberg tygo gernandt jeroen post mental theo dana dj gizmo darkraver(keer een biertje mee gedronken) |
Ik ben Hans Kraay Jr. tegengekomen tijdens het stappen in Den Bosch, een maand geleden. Hij zei: 'Ik weet één ding zeker, er wordt weer geneukt vanavond!'... Hij lijkt me niet echt slim maar hij had wel gelijk!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teun nog wat (kop uit gtst)
Jim ( :kots: 2 jaar, 5 dagen in de week. :kots: ) Jamai Katja schuurman Guusje Nederhorst Rafael v/d Vaart Silvie Meis Jeroen Post Guus Hiddink Linda Wagenmakers Martin Verkerk Raemon (toch?) Sluiter Nog een zooi tennisers Etc. :{ |
Citaat:
Dat zijn dr best veel.. Dewi zat op de school naast mij die heb ik wel ns uit de bus zien stappen. Eneh Katja schuurman die stond toen buiten voor een discotheek te wachten toen wij met koniginnendag in Amsterdam waren.. en hans kolk die goochelaar heb ik ook wel ns gezien.. zo op straat. En natuurlijk de optredens met bevreidingsdag en met koniginnendag enzo..:d |
Citaat:
|
Nog nooit een BN'er tegen gekomen :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.