![]() |
Ik zit nu aan een glas baileys met twee ijsklontjes erin..
En tis al me 6e ofzo.. en ik drink eigenlijk nooit alcohol:$
Maar me tante zette me dit voor en ik kan het dus echt niet weerstaan:$ ... Vette alcoholist voor 1 avond:d 8-) |
alcohol die naar chocomelk smaakt :no:
|
Citaat:
|
Bailleys met ijs, verkrachting van een lekker drankje :[
|
Citaat:
|
ik heb ook ijs op*)
( magnum ):$ |
Kvinnet onwijs lekker maar na 6 glazen begint het allemaal toch wel beetje te draaien haha
Ik doe nou ook niem eer hoor.. tis wel weer genoeg geweest |
Nou nou..
6 Glazen:rolleyes: |
Citaat:
|
Ik kom meestal tot de 0.3...
|
Citaat:
*zin in* 'k heb wel een fles liggen, maar geen alcohol tijdens examens :( |
Citaat:
Ik heb wel eens vodkachocomelk gedronken en dat viel eigenlijk nog wel goed mee :+ |
Citaat:
chocolademelk met rum dan nog altijd he :Y) vooral na het skien of iets anders wintersport achtig 8) |
weet je wat pas lekekr is?
baileys met koolzuur, en 3 ijsklontjes :9 |
Citaat:
|
mja goed ik had gisteravond ook een dame die allleen maar bayles dronk :d (jah die alto uit t topic van pakspul :p)... hartstikke leuk, maar wel ontiegelijk duur :d
|
Citaat:
Voor iemand die nooit drinkt is 6 glazen sterke drank behoorlijk veel :9 |
slappe drankjes allemaal, gewoon een stevig glas wodka das het beste :yes:
|
Citaat:
Das een mix, toch? Ik bedoel gewoon wodka puur.:d |
men neme 1 glas baileys, en 1 glas frisdrank. eerst drinkt men de baileys op en daarna de frisdrank, en slaap lekker :wave:
|
lekker baileys :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:9 |
Ik was gister van 2 wodka jus dronken.
:loser: |
Citaat:
Het geeft wel reacties als je het bv in een glas mengt, ondervind je er geen schadelijke gevolg van. Proost. |
Citaat:
Bij 1 glas ofzo is er idd amper gevaar maar zodra je tog wel een aantal glazen op hebt en dan cola gaat drinken, dan kun je dus wel ziek worden |
Ik wou zeggen tys drink jij maar eens een paar glazen en pomp je voor de rest van de avond vol met cola. Ik denk dat jij diezelfde avond nog naar het ziekenhuis kan gaan..
|
baileys:9
|
Het is gewoon wetenschappelijk bewezen hoor.. :z
Je hebt niet voor niets maagzuur. Als je het in een glas gooit reageert het inderdaad grappig, daarom moet je het ook niet samen in een glas gooien (hetgeen ook op de fles staat geloof ik; geen baileys mengen met koolzuurhoudende dranken als 7up en cola), maar als je eerst een paar glazen baileys drinkt en daarna cola is het dus niet gevaarlijk. Ook maar ff opgezocht voor de ongelovigen hier. :z Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Denk ook niet dat Baileys verkocht zou mogen worden als het zo'n gevaarlijke combinatie voor de volksgezondheid zou vormen met frisdranken. :z |
Citaat:
|
Het is gewoon een perfect broodje aap-verhaal.. :D
|
Hmm verhaal van Tyske komt wel geloofwaardig over. Al heb ik wat jij hier nu neer zet nooit ergens gelezen.. tis nieuw voor me maar goed.
Hoe zit het dan met dropshot/koolzuurhoudende dranken? Ik meen dat je daar ook altijd voor gewaarschuwd wordt dat dat nogal fatale gevolgen kan hebben als je dat gaat mengen met van alles en nog wat. Nou drink ik dan nooit dropshot maar tgaat gewoon om het idee. Hoe zit het daar dan bij? |
Daar heb ik nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd...
|
bla bla bla
heb geen zin om de rest te lezen zit al aan mijn 5e bier en 2 vodka ben aardig aangeschoten wat is pinksteren toch een heerlijke dag :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.