Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik zit nu aan een glas baileys met twee ijsklontjes erin.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46919)

LoeLoe 29 May 2004 22:42

Ik zit nu aan een glas baileys met twee ijsklontjes erin..

En tis al me 6e ofzo.. en ik drink eigenlijk nooit alcohol:$

Maar me tante zette me dit voor en ik kan het dus echt niet weerstaan:$ ... Vette alcoholist voor 1 avond:d 8-)

BlueWolf 29 May 2004 22:42

alcohol die naar chocomelk smaakt :no:

PFP 29 May 2004 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
hehe

WhizzCat 29 May 2004 22:45

Bailleys met ijs, verkrachting van een lekker drankje :[

BlueWolf 29 May 2004 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhizzCat
Bailleys met ijs, verkrachting van een lekker drankje :[
Ja ijs is wel lekker :9

Jennifer1203 29 May 2004 23:00

ik heb ook ijs op*)
( magnum ):$

LoeLoe 29 May 2004 23:00

Kvinnet onwijs lekker maar na 6 glazen begint het allemaal toch wel beetje te draaien haha

Ik doe nou ook niem eer hoor.. tis wel weer genoeg geweest

Jennifer1203 29 May 2004 23:01

Nou nou..
6 Glazen:rolleyes:

WhizzCat 29 May 2004 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Nou nou..

Doe maar ruig! 8-)

Impressions 29 May 2004 23:06

Ik kom meestal tot de 0.3...

Sedes 29 May 2004 23:12

Citaat:

:yes: chocoladejenever van het " 't dreupelkot" op de groentenmarkt :9

*zin in*
'k heb wel een fles liggen, maar geen alcohol tijdens examens :(

BlueWolf 29 May 2004 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
:yes: chocoladejenever van het " 't dreupelkot" op de groentenmarkt :9

*zin in*
'k heb wel een fles liggen, maar geen alcohol tijdens examens :(

hey als je een dumpplek nodig heb voor je alcohol .. :p

Ik heb wel eens vodkachocomelk gedronken en dat viel eigenlijk nog wel goed mee :+

L_angeldc 29 May 2004 23:23

Citaat:

Ik heb wel eens vodkachocomelk gedronken en dat viel eigenlijk nog wel goed mee :+

tsk tsk
chocolademelk met rum dan nog altijd he :Y)

vooral na het skien of iets anders wintersport achtig 8)

frox 29 May 2004 23:27

weet je wat pas lekekr is?
baileys met koolzuur, en 3 ijsklontjes :9

Sedes 30 May 2004 00:32

Citaat:

mijn dumpplek is de frigo :p en aangezien alcohol niet slecht wordt zal het wel een maand overleven :)

Plankje 30 May 2004 04:45

mja goed ik had gisteravond ook een dame die allleen maar bayles dronk :d (jah die alto uit t topic van pakspul :p)... hartstikke leuk, maar wel ontiegelijk duur :d

LoeLoe 30 May 2004 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Nou nou..

Voor iemand die nooit drinkt is 6 glazen sterke drank behoorlijk veel
:9

Little Angel 30 May 2004 11:38

slappe drankjes allemaal, gewoon een stevig glas wodka das het beste :yes:

Little Angel 30 May 2004 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
white russian dus

Das een mix, toch? Ik bedoel gewoon wodka puur.:d

Riddler 30 May 2004 12:19

men neme 1 glas baileys, en 1 glas frisdrank. eerst drinkt men de baileys op en daarna de frisdrank, en slaap lekker :wave:

Steady 30 May 2004 12:25

lekker baileys :)

Devilish 30 May 2004 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riddler
men neme 1 glas baileys, en 1 glas frisdrank. eerst drinkt men de baileys op en daarna de frisdrank, en slaap lekker :wave:
So true

LoeLoe 30 May 2004 14:45

Citaat:

Uhh neej.. dat heb ik dus niet gedaan
:9

JEANUS 30 May 2004 14:53

Ik was gister van 2 wodka jus dronken.

:loser:

Tyskie 30 May 2004 14:57

Citaat:

Dat is een fabeltje hoor, dat je dat niet samen kunt drinken.. :z
Het geeft wel reacties als je het bv in een glas mengt, ondervind je er geen schadelijke gevolg van.

Proost.

Plankje 30 May 2004 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat is een fabeltje hoor, dat je dat niet samen kunt drinken.. :z
Het geeft wel reacties als je het bv in een glas mengt, ondervind je er geen schadelijke gevolg van.

Proost.

hmz dat is zeker niet waar. Als je 6 glazen baileys hebt gehad en vervolgens gooi je jezelf vol met cola, dan ga je daar echt wel kapot aan hoor. Als het al in je glas is geschift, dan maakt het inet zo heel veel uit, maar als het in je maag gaat schiften, dan geeft dat echt wel een probleem omdat het dan ineens gaat uitzetten terwijl je maag daar niet op is voorbereid, zoals dat normaal gesproken wel is wanneer je het gewoon drinkt (je moet naar de wc toe), met als gevolg dat je flink ziek kunt worden.

Bij 1 glas ofzo is er idd amper gevaar maar zodra je tog wel een aantal glazen op hebt en dan cola gaat drinken, dan kun je dus wel ziek worden

LoeLoe 30 May 2004 16:10

Ik wou zeggen tys drink jij maar eens een paar glazen en pomp je voor de rest van de avond vol met cola. Ik denk dat jij diezelfde avond nog naar het ziekenhuis kan gaan..

Headliner 30 May 2004 16:11

baileys:9

Tyskie 30 May 2004 16:43

Het is gewoon wetenschappelijk bewezen hoor.. :z

Je hebt niet voor niets maagzuur.

Als je het in een glas gooit reageert het inderdaad grappig, daarom moet je het ook niet samen in een glas gooien (hetgeen ook op de fles staat geloof ik; geen baileys mengen met koolzuurhoudende dranken als 7up en cola), maar als je eerst een paar glazen baileys drinkt en daarna cola is het dus niet gevaarlijk.

Ook maar ff opgezocht voor de ongelovigen hier. :z
Citaat:

BRON: http://www.delta.tudelft.nl/jaargangen/29/38/aap.html

Halverwege de jaren tachtig onstond het gerucht dat dit mengsel in de maag een massieve klont vormt, die tot een dodelijke darmverstopping leidt. Om het verhaal kracht bij te zetten, werd vaak gedemonstreerd dat Baileys met tonic gaat klonteren. QED.

Nu is Baileys een likeur die room bevat. Net als melk, gaat room schiften als er een zwak zuur aan toe wordt gevoegd. Melk bevat namelijk caseïne, ook wel kaasstof, dat bij toevoeging van een zuur uitvlokt. En net als alle koolzuurhoudende dranken, is tonic zwak zuur. Maar een mengsel van Baileys en tonic mag dan vlokken, het levert nooit een massieve klont op.

Het gerucht is echter uiterst hardnekkig, en Baileys-importeur Sovedi wordt er een beetje moedeloos van. ,,Dergelijke verhalen zijn vooral in trek in studentenkringen'', weet M. Pey van Sovedi. Eind vorig jaar heeft het bedrijf daarom een massapsycholoog in de hand genomen die de zaak tot de bodem heeft uitgezocht. ,,Uit het onderzoek blijkt dat tweederde van de studenten het gerucht kent. Eenderde gelooft het ook nog.'' Of het tegenonderzoek een eind aan het verhaal kan maken, wordt door haar betwijfeld. Hard roepen dat er niets aan de hand is, wekt immers ook achterdocht. Pey: ,,Dit is een van die geruchten die keer op keer de kop opsteken. Bekende merken spreken nu eenmaal tot de verbeelding. Misschien is het wel beter om er helemaal geen aandacht aan te besteden.''

Plankje 30 May 2004 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Het is gewoon wetenschappelijk bewezen hoor.. :z

Je hebt niet voor niets maagzuur.

Als je het in een glas gooit reageert het inderdaad grappig, daarom moet je het ook niet samen in een glas gooien (hetgeen ook op de fles staat geloof ik; geen baileys mengen met koolzuurhoudende dranken als 7up en cola), maar als je eerst een paar glazen baileys drinkt en daarna cola is het dus niet gevaarlijk.

Ook maar ff opgezocht voor de ongelovigen hier. :z

ik heb nooit gezegd dat het massief wordt ofzo. Ik heb alleen gezegd dat het gaat klonteren en jouw verhaal die bevestigt dat. En dat klonteren is net zo goed slecht voor je maag...

Tyskie 30 May 2004 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
ik heb nooit gezegd dat het massief wordt ofzo. Ik heb alleen gezegd dat het gaat klonteren en jouw verhaal die bevestigt dat. En dat klonteren is net zo goed slecht voor je maag...
Citaat:

hmz dat is zeker niet waar. Als je 6 glazen baileys hebt gehad en vervolgens gooi je jezelf vol met cola, dan ga je daar echt wel kapot aan hoor.
Ik ben nog steeds niet kapot hoor.. En ik heb zovaak Baileys op dezelfde avond gedronken als cola.. En dan blijft het heus ook niet bij een glaasje...

Denk ook niet dat Baileys verkocht zou mogen worden als het zo'n gevaarlijke combinatie voor de volksgezondheid zou vormen met frisdranken. :z

not-known 30 May 2004 17:21

Citaat:

Dat klonteren boeit echt niet hoor :+ Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt :p

Tyskie 30 May 2004 17:29

Het is gewoon een perfect broodje aap-verhaal.. :D

LoeLoe 30 May 2004 17:36

Hmm verhaal van Tyske komt wel geloofwaardig over. Al heb ik wat jij hier nu neer zet nooit ergens gelezen.. tis nieuw voor me maar goed.

Hoe zit het dan met dropshot/koolzuurhoudende dranken? Ik meen dat je daar ook altijd voor gewaarschuwd wordt dat dat nogal fatale gevolgen kan hebben als je dat gaat mengen met van alles en nog wat.

Nou drink ik dan nooit dropshot maar tgaat gewoon om het idee. Hoe zit het daar dan bij?

Tyskie 30 May 2004 17:39

Daar heb ik nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd...

Stapper 30 May 2004 17:44

bla bla bla
heb geen zin om de rest te lezen
zit al aan mijn 5e bier en 2 vodka
ben aardig aangeschoten
wat is pinksteren toch een heerlijke dag :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.