![]() |
Momenten Dat Je Hoopte Een Fototoestel Bij Je Te Hebben
gister had ik toch een mooie joh!
Ik moest gister ff knoflooksaus halen voor de soewarma. En bij de kassa stonden 3 meisjes. Schaars gekleed, miniroksjes, blote buik, hakken, gem leeftijd +/- 13 jr, je kent het wel. Zag ik dat zn maandje vol met BŪčEzÄh hadden :D Ik had het echt niet meer...wahahah Daar had ik wel een foto van willen maken :D |
heb je neit even tegen de cassiere gezegt dat die meisjes nog geen alcohol mochten kopen? :+
|
de standaard breezer sletten kom je elke week wel tegen
dus gewoon volgende week weer een camera mee nemen en btw, het is shoarma :+ |
Ik zweer het je als ik die cassiere was dan hadden ze het echt niet meegekregen :d
Das zo leuk van de mensen waarvan je weet dat ze geen 16 zijn en het toch proberen en dan lekker kei hard NEE!! roepen:] |
Een figuur van het zelfde type zat dr achter, die mij nog heel lief aankeek :love:
|
Je bedoelt mandje:)
|
HeEyZ SawEeTy.. ZuLlEn We SaMe HuySwErRuK GaAHn MaKuH eN dAn EeN bUrReEzAaAh GaAn DrInKeN iN dE JoNgErEn So0s hihihihi
:kots: |
Citaat:
Oke:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik van de week samen met Remco ging squashen met gym en toen ik hem een blauw oog sloeg..
voor uitleg over Remco ask Lieve Colafles :+ |
remco is een superhomo met een prachtig lichaam (voor een vrouwelijk persoon) en supergrappig, modebewuste trien, die beweert dat hij ook op meiden valt.. tuurlijk jongen :z zolang je het zelf gelooft :p
|
gelukkig heb ik een digicam (0,3MP) in mijn telefoon zitten :)
|
Citaat:
8) :p |
Citaat:
:D8) |
Citaat:
ze voelt zich ook gelijk aangesproken he.. :no: |
Re: Momenten Dat Je Hoopte Een Fototoestel Bij Je Te Hebben
Citaat:
:d :d _0_ |
Citaat:
edit: laat maar, ik las het niet goed.. dacht dat het alleen over breezahs ging 8) |
had eigenlijk wel een foto willen hebben van mij in die mercedes 2 weken terug:7
|
:aai: :*
|
Citaat:
BrRrReEeEeeZzZzAaAaAhHhH :loser: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.