Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   vriendje maar verliefd op een ander (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46931)

Favola 30 May 2004 15:06

vriendje maar verliefd op een ander

hoi
ik heb een vriendje maar nu zit er sinds 3 weken een jongen bij mij in de klas waar ik helemaal verliefd op ben geworden. hij vindt mij ook leuk . ik ben ook nog verliefd op mijn vriendje en weer nu niet meer wat ik moet doen . ik wil mijn vriendje niet kwijt maar die jongen is ook zo leuk en hij woont ook nog maar een paar straten van me af !
hebben jullie dit ook weleens gehad ? en wat hebben jullie toen gedaan ?

dankjewel

Pakspul 30 May 2004 15:09

Allebei houden, 2 is altijd beter dan 1 :thumbsup:

frox 30 May 2004 15:11

:D ik zou zeggen maar het uit en neem die ander, simpel toch :thumbsup:

Kamui 30 May 2004 15:13

ik zou zeggen : neem die jongen in de klas want er zijn waarschijnelijk meer voordelen aan hem dan je vriendje, zeker nu je geen gevoelens hebt voor je vriendje moet je maar uitmaken en met de andere aanmaken.

trouwens dit hoort in liefde&relatie of zo

en luister niet naar pakspul want als je zijn foto ziet, dan denk je dat hij alleen jongens kan aantrekken en gelijk heb je

Little Angel 30 May 2004 15:39

ik zou zeggen

een enkeltje liefde&dating----------->

Sedes 30 May 2004 16:24

offtopic: hoe komt het dat er bij mij staat dat de topicstarter 0 posts heeft :{

Plankje 30 May 2004 16:24

ach ik zou gewoon bij je huidige vriend blijven, want daarbij heb je iig zekerheid, terwijl het bij die andere gozer kan zijn dat ie maar een beetje loopt te kloten

chica 30 May 2004 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
ach ik zou gewoon bij je huidige vriend blijven, want daarbij heb je iig zekerheid, terwijl het bij die andere gozer kan zijn dat ie maar een beetje loopt te kloten
Ben ik het mee eens. Waarom de relatie opgeven, straks is het een bevlieging, of wil die andere gozer ineens niet meer, en dan heb je spijt..

Larsjuh 30 May 2004 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
offtopic: hoe komt het dat er bij mij staat dat de topicstarter 0 posts heeft :{
hier ook:{

ontopic: je huidige vriend houden, zoals Chica en Plankje ook zeiden

Ryzer 31 May 2004 20:14

Ik zou zeggen: blijf bij je huidige vriend. Zeg tege die andere kerel dat je hem wel een toffe vindt maar dat je trouw blijft aan je vriendje. Je zou het zelf toch ook fijn vinden moest jou vriendje hetzelfde doen als hij in zo'n situatie was?

Er kunnen dus 2 dingen gebeuren:
a) Kies de ander. Wat gebeurt er? Je kwetst iemand en breekt iemand zijn hart.
b) Blijf bij je vriend. Wat gebeurt er? Je kwetst niemand. Ok die andere jonge zal dit mss wel niet zo leuk vinden maar hij zal sneller over je geraken dan je vriendje.

Trouwens, ze hebbe het me altijd al afgeraden van iemand die bij je in de klas zit als vriendje te nemen...

Just my 2cents :)

LexS 31 May 2004 20:17

Inderdaad. Begin nooit een relatie met iemand uit de klas. Houd het dus bij je huidige vriend!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.