![]() |
pinkpoep
zo wie gaat er morgen voor de grap een daggie?
-sjors -fran -krien MAANDAG 31 MEI / MONDAY MAY 31 3FM-tent 12.00-13.00 NOVASTAR 14.00-15.00 THE THRILLS 16.00-17.00 GOLDFRAPP 18.00-19.00 OJOS DE BRUJO 20.15-21.15 STARSAILOR noordpodium / north stage 12.00-13.00 THE DATSUNS 14.00-15.00 FRANZ FERDINAND 16.00-17.00 JET 18.00-19.00 THE ROOTS 20.15-21.15 MOLOKO zuidpodium / south stage 11.00-12.00 LOSTPROPHETS 13.00-14.00 SUGABABES 15.00-16.00 THE BLACK EYED PEAS 17.00-18.00 N*E*R*D 19.00-20.15 LENNY KRAVITZ 21.15-22.30 MUSE |
mijn zusje gaat morgen.
|
ik zit over heel veel dingen nog te twijfelen, maar ik wil wel heel graag franz, nerd, lostprophets, starsailor, thrills zien..
hmm |
ik heb examens... :( wel lekker weer trouwens....
|
Citaat:
|
twas heeel gezellie :love:
vraag me wel af of sjors wasted of gewoon in de war was want het zag er niet helemaal helder uit :+ |
die dj die de sugarbabes aankondigde had echt een lelijke kleine snikkel!
|
die djs zijn allemaal sukkels
oja gezien: novastar the thrills :love: starsailor :love: muse van een afstand goldfrapp N*E*R*D :love: zoiets |
niet weest :no: line up sprak me ook al niet aan met enkele uitzonderingetjes. En ja, als er een Tiesto cdtjes komt draaien kan ik thuis net zo goed Magic6 opzetten ofzo :z
|
ik heb echt nog nooit zo'n slechte line up gezien
amai |
Citaat:
was tof! alleen jammer van lostprophets die er niet waren :{ |
lost prophets de stomme kneuzen die ergens vast kwamen te zitten :{
verplicht onze vaste hotties worden! jah. |
Geen briljante line-up inderdaad, ik zou alleen Franz Ferdinand, Muse, Lenny Kravitz, NERD en The Roots wel willen zien.
Hm, toch nog meer dan ik dacht dus :o |
Citaat:
ennuh ik was niet dronken ik ben eigenlijk nooit dronken. Maar ik was zeg maar ziek. Kom net van de dokter en ik heb een keelontsteking en morgen moet ik bloedprikken voor pfeiffer. Dus ik denk dat dat het was. En natuurlijk de regen en de hooikoorts :p |
Citaat:
|
Ik vond trouwens dat Tiesto best een wat geods heeft neergezet daar!
maarja... ik heb dan ook geen verstand van muziek:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die ene van de sugababes had echt GEEN naveltruitje aan moeten trekken.. :o :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
a
Hahahahhaha pinkpoep, hahahahaa:$ Poep he;! haha so fet he :) :$
|
Re: a
Citaat:
|
pinkpop was echt kut dit jaar. behalve de pixies dan :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.