![]() |
Naakt zonnen moet verboden worden !!
Ik zit in stad op school, dus hier zijn huizen met een boventerras. Nu ligt er een man van +- 70jaar hier op het dakterras van zijn aangrenzend huis te zonnnen in zijn blootje...
... OMG :P Wij hebben hier zicht op... ieejwww :o :x |
Bah, maar ja je hoeft natuurlijk niet te kijken he :{
Wat nou als het een lekkere kerel was geweest ? Had het dan nog niet gemogen ? ;) |
[update]
Van de leerkracht boekhouden moeten we opletten, en mogen we de venster niet meer opendoen om iets naar de man te roepen... ... spelbreekster :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t had je opa kunnen zijn..:o
|
Lol komt me bekend voor. Het is wel humor iig, eens wat anders.
De achterbuurman van een vriend maait altijd het gras naakt. Ook leuk. Kun je iig weer lachen. Sterkte ermee! 8) |
m'm ma ligt ook enkel maar in haar string buiten..
maar wij wonen dan ook waar niemand je kan zien :Y) |
FOTO'S!!!!!!!!!!!11111111111111111
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet wel weten wanneer je zoiets moet zeggen hé .. :love:
|
word je er geil van?:)
|
anders kijkt ze toch niet? :p
|
laat die man toch
het is lekker weer |
de zon wil ook wel op plekjes schijnen die niet altijd licht zien :+
|
hahahahaha echt leuk! maar beetje dom van die man om met zn hele hebben en houden open en bloot te gaan liggen terwijl hij weet dat ie vlak bij een school woont, ja of hij doet het expres :no:
|
Citaat:
|
wat moet ie dan met een bruine lul en bruine ballen dan? ik neem aan dat hij als hij 70 is niet echt veel sjans meer heeft enzo maargoed..
|
misschien valt zijn vrouw op negers?:thumbsup:
|
als je een bruine lul hebt ben je niet automatisch een neger hoor, dan heb je eerder een-bruine-piemel-van-te-lang-in-de-zon-liggen...
|
Citaat:
|
nee heb net gegeten :)
|
je hapt anders nog steeds8)
|
ja klopt want ik heb kauwgom in me mond en dan moet je blijven kauwen he :loser:
|
haha jah n**ken op het strand ook8| megod, echt niet hip
|
Re: Naakt zonnen moet verboden worden !!
Citaat:
|
van hele andere orde maar goed: het gaat wel over buren enzo.. ik dacht laatst wat zit die man me raar aan te kijken.. en hij bleef daar maar zitten en niet bewegen.. toen bleek ie dus dood te zijn..
|
Van mijn mag t verboden worden voor mannen. Alle meisjes en mooie vrouwen mogen ALTIJD naakt zonnen !!!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.