![]() |
Het festivalseizoen is geopend!
Dus doe hier blij over alle stoere festivals waar je heengaat/heenwilt
ik zeg: TITP metropolis :love: |
metropolis is de beste gratis lineup ooooit
|
heengaat: lowlands als mn boyvriendje genoeg geld bij elkaar kan sprokkelen en ik vrij kan krijgen..:)
metropolis wilde ik eigenlijk ook heen maar dan ben ik op vakantie dus dat gaat niet door..leuke bands komen er wel iig..ikara colt :love: susan's garden :love: |
metropolis en ik denk weer lowlands :love:
alleen die rij! :notgood: |
word weer weinig festivals dit jaar :(
ga alleen naar parkpop, de rest van de tijd heb ik andere dingen te doen of wil het geld niet mee werken |
Citaat:
maar ach..je moet er iets voor over hebben heh :) oja ik ga ook naar julianapop en zandstock..plaatselijke festivalletjes..julianapop is 1 dag (wiehoe krezip&beef :+ maar wel gezellig, iedereen die ik ken komt er) en zandstock is een weekend lang maar daar ga ik niet met mn tentje staan want das niet eens zo ver fietsen vanaf mijn huis :) lekker wasted op de fiets zitten 8-) whaha lees net de line-up voor zandstock :+ t.i.f.t & kamorki's dream (leuk :)) voor de rest.. - di-rect - beef - bad candy - bullet en the shavers (weet niet of iemand dat kent maar tis echt vet grappig..nederlandse metal en dan zingen ze 'hal-va-rine gad-ver-damme' :+) en truus trut en de terlenka's whaha boeren :loser: |
zeg wanneer is dat julianapop ? want anders kunnen mijn mams en bro gezellig een dagje naar het strand en dan gaan mijn papa en ik naar dat festival, is het gratis trouwens ?
|
lieve mensen, wat is metropolis :O
Enne ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Lowlands |
Citaat:
tis altijd wel leuk. |
roskilde yo
werfpop yo pukkelpop yo |
Citaat:
zou wel cool zijn trouwens als je ff langskomt..maar het strand van julianadorp is niet echt je van het ofzo :+ |
Citaat:
|
Citaat:
helaasch geen secret machines.. daar had ik me ook op verheugd. maar misschien wel een leuke vervanger! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.