![]() |
die samenwerking tussen ll.com en s.com
jullie zeggen wel dat die goed werkt
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=939403 60 berichten, 2 topics? lijktme niet overtuigen van echt constante samenwerking niet dan *en de reden dat ik hier reageer is omdat hij al op slot zat* (hmmm was daar niet eerder over gesproken..) |
Jij weet toch niet wat in die twee topics staan?
De samenwerking hoeft toch alleen voor dringende en serieuze zaken? Of is het de bedoeling dat we daar ook gezellige onderonsjes gaan houden? |
maar aangezien er gebande users van s.com toch komen blijkt toch dat dat niet doorgegeven word?
|
het is idd maar gissen wat er allemaal wordt besproken daar.. en het is ook niet nodig dat ll.com en s.com elkaar nu doodknuffelen omdat ze een samenwerkingsverband hebben :z
edit: dat over die gebande users hoeft toch niet via dat subforum besproken te worden, ik neem aan dat "onze" beheerders wel een lijntje hebben met de beheerders van s.com |
Citaat:
|
maar waarom komen ze dan nogsteeds hierheen om te trollen?
|
Citaat:
U snapt het plaatje. En dat forum heeft wel meerdere bedoelingen. |
Citaat:
Lieverd, zo'n mensen blijven er nu eenmaal ;P Sommige mensen weten niet van ophouden... :) |
ik vraag t me gewoon af :)
mag ik vragen hoevaak het al is voorgekomen dat jullie users gebanned hebben die op s.com gebanned zijn? |
Citaat:
Wil je ook weten wat in staff staat dan? :p LoL, meid, maak je ni druk :) Da's helemaal geen chatforum. Het is niet zoals op ADB of éénders wel chat-topic :p Wij stellen één vragen, en zij geven één antwoord... En niet 20 posts lullen over alles wat er rond hangt :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar dan weet ik genoeg, Saar. Iig bedankt |
Citaat:
|
Vrouwen zijn niet nieuwsgierig hoor :p
|
ik wist gewoon dat dit topic ging komen :d
|
goed dan is het nu echt duidelijk over hoe het zit en werkt. laten we dit topic ook serieus houden. en gezien de zaak behandeld is kan deze toe :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.