Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   grrr vandalisme!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47006)

Sanne 1 June 2004 23:58

grrr vandalisme!!

Stomme vandalisme!!:[
Onze softbalvereniging heeft er zooveel last van. Hekken worden gesloopt, dusg-outs in de fik gestoken, onze kantine wordt beklad en wat doet de gemeente???......HELEMAAL NIKS!!:[
Ik snap niets wat mensen nou leuk kunnen vinden aan het vernielen van dingen...dan spoor je toch niet helemaal!:?

WishfulDreaming 2 June 2004 12:20

Verveling denk ik...

Als jongeren zich gaan vervelen, gaan ze vaak de destructieve kant op... Zo'n mensen zouden ze streng moeten aanpakken lijkt me :)

MarvinV 2 June 2004 12:36

ik vind het ook kut... maandag ging ik naar scheveningen naar de zandsculpturen kijken... dat zijn echt kunstwerken.. maar op sommige lagen al bierflesjes die ze ertegenaan hadden gegooid en bij een waren er al stukken vanaf geschopt dan denk ik sjezus als ze dat al niet met rust kunnen laten...........

Atjeuh 2 June 2004 14:54

bij onze sportclub ook (handbal) ze flikken het zelfs om de goaltjes mee te jatten zo niet te vernielen, verlichting te vernielen, inbreken in katine, dak van de kantine vernielen en onze fietsenrekken jatten :?
en hier den bosch staat ook z'n zand sculptuur van de Sint Jan en daar hebben ze ook allemaal troep opgegooid :? oa. van die paaltjes die altijd aan de zijkant van de wegstaan

FiZz 2 June 2004 15:00

Vandalen zouden zichzelf eens moeten oplossen.

bruggi 2 June 2004 15:08

Ja ik kan me daar ook onwijs aan ergeren.
Bij ons trappen ze ongeveer om de 2 weken de spiegels van mn moeders auto, gewoon hier voor de deur...
Dure k*tgrap :@

FiZz 2 June 2004 16:18

En elke keer maar eigenwijs weer nieuwe spiegels erop zetten he :+

bruggi 3 June 2004 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FiZz
En elke keer maar eigenwijs weer nieuwe spiegels erop zetten he :+
is dit een bekentenis 8)

Jochemmm 3 June 2004 20:26

eigenlijk is dat best wel zielig. Volwassen mensen die zandkastelen kapot maken :{

Sanne 3 June 2004 23:07

het is ook zo dom!
Ze hebben onze dug out in de fik gestoken

dit is een dug out:
http://www.trinity.edu/departments/a...s98/Dugout.JPG

Maar die gebruikten ze altijd als hangplek

Je steekt je eigen hangplek toch niet in de fik?!:?

Raspberry 3 June 2004 23:10

het slaat ook gewoon nergens op..:rolleyes:

koelkast 3 June 2004 23:36

scouting tereinen werden vroeger (jaar 1999 en 2000) ook erg belaagd door hang jongeren op scooters die de boel kapot kwamen maken.

- Gemeente deed er idd helemaal niets aan,
- Politie deed niets anders dan aangifte opnemen

Kortom er gebeurde niks terwijl verenigingen wel met de schade en ellende bleven zitten. tuurlijk is het allemaal verzekerings werk maar leuk is anders.

Toen hebben ze het heft in eigen hand genomen en zijn ze zelf de tereinen gaan bewaken en beschermen. Toen dat uit de hand liep had de politie wel opeens tijd natuurlijk :-)

Probleem is niet makkelijk op te lossen maar erg effectief is bijvoorbeeld :

hek van scouting terein bij ons is hoog zodat je er over heen zou moeten klimmen. boven op is geen prikkeldraad maar de bovenste stang + 20 cm spijlen er onder aan alle kanten is over de gehele lengte van het hek ingesmeerd met een dikke laag tandwielen vet. Prikkeldraad kun je omheen en doet hoogstens pijn dat vet is smerig en vies krijg je niet meer uit je kleren en het maakt klimmen over het hek moeilijk omdat het glad is.

Alpha 4 June 2004 09:22

Ik golf, en ons clubhuis heeft een beveiligingssysteem, dus daar komen ze niet, maar ze breken gewoon de loodsen open, waarin al het materiaal voor de tuinmannen staat, en nemen dat gewoon mee, steken golfkarretjes die ook in loodsen staan in de fik, slopen onze baan, nemen vlaggen mee.
Ik begrijp dat dus echt niet, en de politie doet er dus helemaal niks aan.
Nu hebben ze dus een beveiligingsdienst ingehuurd en er zijn 's nachts gewoon continu 2 mensen op de club ... misschien dat het nu ophoud

Steentje 9 June 2004 18:12

de jeugd van tegenwoordig |:(

8)

Haspeltje 11 June 2004 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ja ik kan me daar ook onwijs aan ergeren.
Bij ons trappen ze ongeveer om de 2 weken de spiegels van mn moeders auto, gewoon hier voor de deur...
Dure k*tgrap :@

Zet je auto ergens anders neer :7

Bij ons in de buurt gebeurt ook wel vandalisme.
Iedereen doet wel eens aan vandalisme

Heb zelf ook wel eens een Lawinepijl aan een prullebak gebonden
Whahaha Weg prullebak 8-)

bruggi 11 June 2004 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haspeltje
Zet je auto ergens anders neer :7

Bij ons in de buurt gebeurt ook wel vandalisme.
Iedereen doet wel eens aan vandalisme

Heb zelf ook wel eens een Lawinepijl aan een prullebak gebonden
Whahaha Weg prullebak 8-)

Hihi :{

Mwah het is mn moeders auto en zij vindt dat ie gewoon voor de deur moet kunnen staan. Kan ik me wel in vinden. Is toch onzin dat je moet gaan 'vluchten'/aanpassen voor dat soort dingen.

Tis trouwens sinds die post niet meer gebeurd, dus wie weet is de lol er nu af ofzo.

Haspeltje 11 June 2004 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Hihi :{

Mwah het is mn moeders auto en zij vindt dat ie gewoon voor de deur moet kunnen staan. Kan ik me wel in vinden. Is toch onzin dat je moet gaan 'vluchten'/aanpassen voor dat soort dingen.

Tis trouwens sinds die post niet meer gebeurd, dus wie weet is de lol er nu af ofzo.

Het moet ook kunnen maarja..
Als je auto zo vaak wordt kapot gebeukt, nou als ik je moeder was had ik 'm wel ergens anders neer gezet :yes:

The Phit 11 June 2004 09:23

hebben we hier nooit last van. En ik kan me ook niet indenken dat mensen hier ooit bij de sportverenigingen dingen gaan slopen.
Enige incidenten zijn dingen als spoorboom vernield, flitspaal in de fik :z ohja, en patient van de stichting onder de trein :z

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.