![]() |
Wat heb je vandaag aan ? topic 109867
Goed ik draag nu:
- een roze lacoste-polo :thumbsup: - een rood shirtje van only met lange mouwen eronder - een zwart hemdje van de hema - een zwarte boxer van de hema - een zwarte driekwartbroek met wit/zwarte streep aan de zijkant van stuka - rode enkelsokjes - een zilveren enkelbandje - mijn rode dieselbril - mijn adidasjes met nieuwe rode veters :thumbsup: |
ik draag nu
een blauw lacoste polo een spijkerbroek van replay zwarte schoenen boxer en sokken |
Citaat:
:7 :+ |
Citaat:
|
Indian Rose spijkerbroek
Zwart truitje erop zwarte sokken en ondergoed Oorbellen Diesel Horloge |
niets :$ ik lig nog in bed :p
|
wit t-shirt
oud Australian jasje :$ spijkerbroek blauwe nikies 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Wel lekker om 's ochtends in te lopen. ff snel aanschieten enzo :) |
Citaat:
nee op zondag ochtend heb ik ook wel mn ausie nog aan hoor :yes: :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen een boxer :9
|
Citaat:
|
Sokken (zwart)
Boxer (??) Tie-sjeurt (e-sprit) Lichte blauwe vale spijkerbroek (van de forecast) Donker blauw vest (van XL...onee mavi and sons) :thumbsup: ik zie er goed uit :7 |
Kleren :D
|
super lichte spijker broek
truitje van de forecast :) euhm twee halve sokies:huh: blauwe gymps en string en bh van snoopy!:love: in bordeaux rood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Witte t-shirt BH
witte string Zwarte broek Zwart truitje :) |
Citaat:
|
wit truitje met rode sterren..
zwarte BH legergroene rok zwarte string zwarte sokken (half) en vans en een kralenketting, ring en baby-G horloge en dat was het |
Citaat:
|
ik zie allemaal nieuwe... kartonnetje :?
|
Citaat:
:notgood: |
Citaat:
En pakspul wat is s.com ? |
Citaat:
|
turqoise boxershortie
geen sokken en bh zwart topje met open rug en sluiting in de nek zwart aansluitend truitje met lange mouwen en kraagje donkerblauwe broek van Loïs , nogal losjes aan de benen geen schoenen |
Citaat:
|
* Rode broek
* hempje met roze, blauwe en witte streepjes * rode instappers ( of hoe je dat ook zegt) * string met zebraprint * zwarte bh :) |
-witte sokken
-blauwe heupspijkerbroek -licht blauwe string -een creme kleurige bh - een zwart truitje met zilver kleurige vlek ofzo op de voorkant, waarvan de voorkant in reepjes is geknipt en achter die reepjes zit zwart gaas :+ Geen gewone zwarte truitjes voor mij :+ |
gele kill bill schoenen
nijntje sokkenr eplay spijkerbroek met een hele vage uitlopende over de grond sleurende pijp zwart hemdje blauw fred perry vest zwarte string en bh :+ |
Citaat:
|
blauwe longsleeve van h&m
trainingsbroek (had eigenlijk een grijachtige replay broek aan maar die is natgeregend groene (:'() puma (8-)) sokken zwarte boxer |
- licht gestreepte spijkerbroek
- wit truitje, lange mouwen met dingetjes en tekst - witte bh en boxer(heb ze ontdekt, zitten echt heerlijk:9) - witte oorbellen - 2 armbandjes - oja sokken - haarelastiekje - 2 schuifspeldjes - 4 ringen - horloge - ketting Genoeg details?:p |
Citaat:
In dat geval :d -10 ringen -horloge -7 oorbellen -armband -haarelastiekje, donkerblauw :+ |
details:
fel gekleurde kralen ketting 2 duim ringen diesel horloge 2 fel gekleurde armbanden en een enkel met steunverband |
gewone kleur spijkerbroek (van the sting)
zwart truitje met lange mouwen (hennes) wit bloesje met grijze streepjes en korte mouwen (hennes) zwarte sokken+string+beha pumaatjes oorbellies (ringen en knopjes) horloge hmm :+ |
zwarte sokken tot aan m'n enkel
beige, linnen, lange broek lichtgroene, katoenen trui wit topje donkerblauw bh met ruitjes zwart onderbroek kapotte haarspeld één oorring in elk oor uurwerk en donkergroen armbandje |
rode snoopy string
zwarte bh blauw gestreepte rok bordeaux topje (studeer-outfit dus ;)) En details: 3oorbellen 11armbandjes horloge 3ringen 2 elastiekjes |
hier de derde met een rode snoopy string aan haha :+
+rode bh + donkerblauwe strakke spijkerbroek van Bogart Sister (:? ) + zwarte riem + zwart topje van Zidane + witte trui met V-hals en hoge kraag die vooraan kruist 8) + zwarte laarzen ONDER mn broek (laarzen over broek heen vind ik er echt niet uitzien |:( ) + sokken (kleur is me even onbekend, geen zin om laars uit te trekken) + oorhangers met sterretjes + kettinkje met sterretjes |
bloesch en broek.. en sokker en boxer :)
|
zwarte adidasjes
zwarte sokken licht beige ribbroek van de WE :d zwarte longsleeve van de WE :d donkerblauwe boxer en dat was het wel ohja..toenstraks ook een beige jas van de WE :d :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
van onder naar boven
schoenen : esprit sokken : met zo'n eend drop (h & m ) spijkerbroek : van de blue factory string :+ oh riem om mn broek (zwart) rood v-hals t-shirtje bh uiteraard zwarte armbandjes zilveren ring (2) oh en een elastiekje met een bleom (rood) |
- zwarte polo van lacoste
- trui van tommy - jeans waarvan ik niet weet hoe ze die kleur van blauw noemen - teenkousen - rode kanten bh - rood met witte string van snoopy - zilver horloge - zilver tongpiercing - zilver met witte navelpiercing - bruine of paarse rekker - knieverband genoeg? :p |
- polo scapa (ja ik ben een ongelooflijke snob :p)
- jeansbroek - kousen - boxer that's it :d |
beetje grijs/groen broek van meltinpot
sokken (2 paar) snoopy string (hoe orgineel) rode bh oranje hempje lichtblauw truitje. |
net gedoucht, nu
pyjamabroek met lichtroze&aubergine&witte streepjes (geblokt) van esprit (pyjamajasje ligt beneden, das te warm) aubergine hempje (hema) pantoffeltjes :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.