Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   de pil; doorslikken? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47020)

Misette 2 June 2004 14:44

de pil

ik ben nu bezig met de laatste pillen van mijn strip, en weet iemand of het mogelijk is dat ik hierna nog 2 of 3 pillen van mijn nieuwe strip inneem, en dan de stopweek inlas? en dan na 7 dagen weer verder ga met die strip?
Of ben ik dat niet meer beschermt enzo...

electricity 2 June 2004 15:47

ja dat mag, en je bent gewoon beschermt

zolang je stopweek neit langer dan 7 dagen durt is er nisk aan de hand en mag je zolang doorslikken als je wilt

FiZz 2 June 2004 16:36

Van mij mag je. Ik gebruik altijd een morning-after-condoom.

Pakspul 2 June 2004 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FiZz
Van mij mag je. Ik gebruik altijd een morning-after-condoom.
:huh:

iemand die ik ken ook,.... *naam kwijt* theo..... theo.... naja theo nog wat :yes:

FiZz 2 June 2004 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
:huh:

iemand die ik ken ook,.... *naam kwijt* theo..... theo.... naja theo nog wat :yes:

:d heb ze laatst weer allebei gezien :+

melissaaa 6 June 2004 03:07

Re: de pil

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Misette
ik ben nu bezig met de laatste pillen van mijn strip, en weet iemand of het mogelijk is dat ik hierna nog 2 of 3 pillen van mijn nieuwe strip inneem, en dan de stopweek inlas? en dan na 7 dagen weer verder ga met die strip?

hallo
je kan het doorslikken alleen je moet wel ook die strip gelijk opmaken.:yes: je moet altijd wel voorzichtig zijn met de pil.;)

en anders als je het zeker wilt weten kan je altijd je doktor bellen of apotheek die weten alles er over.:|

groetjes melissa:wave:

_0_

BlackTurtle 6 June 2004 18:54

zit er geen bijsluiter bij die dingen waar dat opstaat...?

Eelcotje 6 June 2004 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
zit er geen bijsluiter bij die dingen waar dat opstaat...?
een heel boekwerk.... :)

AmbyPur 7 June 2004 14:15

Re: de pil

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Misette

waarvoor wil je het dan om je stopweek over te slaan? dan zou ik gewoon de hele nieuwe strip meteen afmaken..

0Vera 8 June 2004 17:37

volgens mij moet je je pilstrip dan wel gelijk afmaken. je kan wel je stopweek verkorten door de pil eerder te slikken, maar lees anders de bijsluiter even grondig. mijn anticonceptie werkt weer heel anders dus ja... :)

BaRBie 11 June 2004 15:36

Hoe komen jullie erbij dat die strip dan ook gelijk op moet? Ze kan hem gewoon 3 dagen of een week doorslikken en dan haar stopweek houden, alleen na de stopweek moet je dan wel met een nieuwe strip beginnen...

Sanne 11 June 2004 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BaRBie
Hoe komen jullie erbij dat die strip dan ook gelijk op moet? Ze kan hem gewoon 3 dagen of een week doorslikken en dan haar stopweek houden, alleen na de stopweek moet je dan wel met een nieuwe strip beginnen...
hm dat vind ik wel raar

BaRBie 11 June 2004 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
hm dat vind ik wel raar

Waarom raar? Je stelt je stopweek uit maar vervolgens moet je wel weer een maand ang beschermd zijn, als je met een oude strip verdergaat kom je er wat tekort dus kun je die beter gebruiken als je het nog eens uit wilt stellen...

Sanne 11 June 2004 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BaRBie
Waarom raar? Je stelt je stopweek uit maar vervolgens moet je wel weer een maand ang beschermd zijn, als je met een oude strip verdergaat kom je er wat tekort dus kun je die beter gebruiken als je het nog eens uit wilt stellen...
maar als je half in je strip stopt, dan ben je toch niet meer beschermd?

electricity 11 June 2004 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
maar als je half in je strip stopt, dan ben je toch niet meer beschermd?
tuurlijk wel, je wordt dan gewoon ongesteld hoor. je "cyclus" duurt normaal 28 dagen, maar je verlengt m nu, en het is dus niet zo dat je cyclus na iedere strip opnieuw begint als je geen stopweek houd. stopweek is alleen voor ongesteldheid te simuleren, en het is eigenlijk nieteens nodig om te stoppen (hoewel veel vrouwen wel last krijgen als ze te lang doorslikken)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.