![]() |
Tenue De Ville
Wat een flauwekul zeg.. Voor een of ander etiquette-diner (hoe schrijf je dat :?) moesten we in een vaag gehucht nabij Hilvarenbeek in pak een 4-gangendiner gaan eten. Aangezien er in dat gehucht geen bus rijdt en ik de enige met een rijbewijs van mijn groepie was was ik dus de lul en kon bob gaan spelen. Het eten kreeg ik helaas echt niet weg (koude asperges met koude bladspinazie en zalm, en kip :{ met aardappels en vage boontjes). Bijna niemand trouwens, zodat we in onze chique kleding rond 10 uur gewoon in de Mac zaten :D Nog niks drinken ook nog, en daarna nog bijna verdwalen in Eindhoven ook nog 8|
|
agossie! :aai:
|
*proest*
Je hebt duidelijk niet begrepen dat zulke gelegenheden niet bedoeld zijn om echt te eten. een stevige voorafgaande lunch is een aanrader ;) en dat soort voedsel moet je leren eten net als dat je moet leren ier drinken :7 |
Citaat:
Ik zou net hetzelfde gedaan hebben denk ik :+ |
Bij welke mac zijn jullie toen nog gweest dan :9
|
ahhh, zielig bertje :aai:
asperges zijn trouwens altijd ruketen geweest. De aspergesoep is helemaal niet te kanen, echt de goorste soep die er maar bestaat :o.. |
Citaat:
@ Lizz: bij de Mac in Tilburg-West. Aangezien er 2 mensen nog op de trein naar Dordrecht moesten en alleen ik en Linda richting eindhoven, is wel zo sociaal als je voor hun dan ook even wat te vreten haalt ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.