![]() |
Wat is de mooiste stad waar je ooit geweest bent?
Berlijn :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ff voor de duidelijkheid, ben geweest in: Berlijn Parijs Milaan Barcelona Bordeaux Venetië Bratislava Reyckjavik Lissabon Bonn München Marseille Karlsruhe O-) Hoop van de zomer Londen 8) |
De mooitste wat in het rijtje staat is toch wel Berlijn!
voor de rest.... geen idee:p |
Parijs
|
parijs
oui oui oui :7 |
ben er nog nooit geweest, maar Rome lijkt me de mooiste stad uit dit rijtje
btw: waar staat Amsterdam dan, Bart?8) |
Athene :yes:
|
Citaat:
|
Tokyo. Niet dat het zo mooi is , maar de geweldigheid MAAKT het mooi. ( en er zijn wel hele mooie parken , tempels en tuinen )
maar voor de rest zeg ik AMSTERDAM. En dinsdag ga ik naar Athene dus ik zal dat is ff bekijken. |
owjah en BARCELONA!
|
keulen _0_
|
praag..
|
ik heb nog niet gestemd, maar ik ga toch voor: Anders, namelijk... Amsterdam8)
ja ik weet het, andere steden zijn misschien wel mooier... maar in Amsterdam hangt gewoon een heel andere sfeer, en dat bevalt me daar wel |
Parijs als mooiste denk ik, en ook Palma vond ik een mooie stad
|
anyway..ik twijfel tussen barcelona of brussel...echt veel andere grote steden heb ik dan ook nog niet echt gezien :+
|
Praag _0_ :love:
Echt een hele mooie stad en erg schoon ook :) De Praagse Burcht, de Karlsburg enzo, magnifiek, het uitzicht vanaf de Burcht bij nacht, dat wil je niet weten, dan kijk je over héél praag heen. Verder is Brugge ook mooi, maar ja... :p |
praag
parijs |
anders, nl. new york
ben ik vorige maand geweest met school. heel anders dan parijs, barcelona en londen. dat zijn toch meer 'klassieke' steden. new york is veel moderner. echt het is zooo massaal wat je allemaal ziet, het gaat allemaal zo ongelofelijk snel. en er is zoveel te zien. |
Parijs :love:
|
Barcelona en Rome 8-)
Barcelona LEEFT echt gewoon, echt een superstad Rome vond ik vooral de culturele oudheden mooi, echt zo'n speciale sfeer hangt er Parijs was ik eigenlijk niet echt zo weg van :o, maar dat kan ook komen omdat die reis qua gezelligheid ook niet echt tof was 8) |
Citaat:
Nog niet in veel van die grote steden geweest enkel in Brussel (lelijk) en in Parijs.. Zou wel nog graag eens naar Rome, Athene & Milaan gaan.. als ik kon naar allemaal in dat lijstje.. |
Citaat:
Brugge ben ik met school ooit geweest, was ook leuk :) |
hertme:rolleyes:
|
joh, ik ben niet zo'n wereldreiziger 8) En ik heb het meestal niet zo op drukte als ik vakantie ben. Maar Heraklion was wel een mooi stadje hoor, maar buiten Heraklion de bergen in was veel mooier :$
|
Barcelona en Parijs.. En Bangkok is ook heeel vet!
|
Eindhoven...
|
Londen vind ik om eerlijk te zijn allesbehalve een mooie stad, het stinkt er vreselijk en de mensen die er rondlopen zijn echt raar en niet mooi. Als ik hier een uur door Gent loop, zie ik meer knappe mensen dan ik er in drie dagen heb gezien in Londen.
Vorig jaar op vakantie hebben we wel een mooi stadje bezocht, alleen is me de naam ervan ontglipt ... |
Budapest :$
en Brugge! :yes: |
londen
|
Citaat:
Ik ben in alle 4 geweest en Praag is echt wel de mooiste.. |
Citaat:
mooiste stad is natuurlijke Rome :love: |
Citaat:
|
ben zeg maar alleen nog maar in France geweest, so Paris , :love:
|
Athene!:yes:
|
Praag is idd ook wel mooi, maar is al weeer ff geleden dat ik daar ben geweest
|
firenze.. niet alleen de schoonheid, maar ook de ongelooflijke tijd die ik daar heb gehad maakt het voor mij de mooiste stad van de aarde (tot nu toe)
|
Citaat:
londen ben ik nu al tevaak geweest, vind het niets magisch meer hebben, het is te gewoontjes voor mij barca heeft ook wel iets :yes: wenen ook wel maar praag blijft toch wel heel speciaal, ga er hopelijk dit jaar weer naar toe |
Venetië en Gent :)
|
Citaat:
|
twijfel tussen Budapest en Wenen..
denk toch maar Wenen |
Londen is leuk, maar Parijs is mooier samen met Den-Bosch vin ik omdat ik daar over een paar maanden niet meer woon:(
|
Prague
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.