Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   K*t-banner... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47139)

WishfulDreaming 6 June 2004 11:18

K*t-banner...

Sinds ik MSN-plus geďnstalleerd heb (denk ik) heb ik ook steeds zo'n idiote banner onder mijn adresbalk. Ik klik die dus steeds uit, en verander mijn startpagina weer normaal, maar ELKE keer als ik reboot, is ie terug :{

Heb al gekeken bij software in configuratiescherm, en bij de opties bij MSN-plus, maar ik zie nergens iets waar ik het kan mee uitzetten :{ :'(

Stapper 6 June 2004 11:32

add aware downloaden, op spybot (of beide) en dan laten draaien
als dat niet lukt, via start-->uitvoeren-->regedit-->zoeken naar hoe dat ding heet en alles daarvan weg gooien

WhizzCat 6 June 2004 11:51

En de volgende keer dat je MSN plus installeert GOED OPLETTEN en niet meer "Installeer sponsor" aanvinken :)

Tom1985 6 June 2004 11:56

Re: K*t-banner...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Sinds ik MSN-plus geďnstalleerd heb (denk ik) heb ik ook steeds zo'n idiote banner onder mijn adresbalk. Ik klik die dus steeds uit, en verander mijn startpagina weer normaal, maar ELKE keer als ik reboot, is ie terug :{

Heb al gekeken bij software in configuratiescherm, en bij de opties bij MSN-plus, maar ik zie nergens iets waar ik het kan mee uitzetten :{ :'(

MSN Plus de-installeren.
MSN Plus terug downloaden, installeren maar dus niet meer 'Installeer sponser' aanvinken.

Plankje 6 June 2004 15:55

Re: Re: K*t-banner...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
MSN Plus de-installeren.
MSN Plus terug downloaden, installeren maar dus niet meer 'Installeer sponser' aanvinken.

jah klopt idd, dit had ik ook de eerste keer :d

WishfulDreaming 6 June 2004 19:56

Oké, ik heb stapper zijn raad opgevolgd.

Eens kijken of dat helpt. Die "objects" dat Ad-Aware vind, hoort daar die spyware bij?

Sedes 6 June 2004 19:59

Citaat:

Oké, ik heb stapper zijn raad opgevolgd.

Eens kijken of dat helpt. Die "objects" dat Ad-Aware vind, hoort daar die spyware bij?

:yes:

En zoals hier al gezegd is, je hebt plus! gewoon met de sponsor erbij geinstalleerd, lezen int vervolg :p

Plus herinstalleren ;)

WishfulDreaming 6 June 2004 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
:yes:

En zoals hier al gezegd is, je hebt plus! gewoon met de sponsor erbij geinstalleerd, lezen int vervolg :p

Plus herinstalleren ;)

Volgens mij werkt ad-aware bij mij niet hoor :p

Ik heb ondertussen al zogezegd "138 New Objects" volgends dat ding 8-) Kan nooit :{ :)

Nightwolf 6 June 2004 20:16

ik weet zeker dat t wel klopt

en zoals vaker gezegd, Plus opnieuw installeren

not-known 6 June 2004 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik weet zeker dat t wel klopt

en zoals vaker gezegd, Plus opnieuw installeren

Idd, dat is de enige fatsoenlijke manier. Anderen helpen niet. Adaware zal niet alles vinden.

Tom1985 6 June 2004 21:25

Citaat:

Volgens mij werkt ad-aware bij mij niet hoor :p

Ik heb ondertussen al zogezegd "138 New Objects" volgends dat ding 8-) Kan nooit :{ :)

Volg mijn methode es, en eer mij als blijkt dat het werkte :p

FunFair 6 June 2004 22:00

138 stuks is neit abnormaal hoor... allemaal cookies waar shit in gaat zitten.. wil wedden dat je ook wel troep als precisiontime erop hebt staan enzow.. das allemaal spy/adware duszz...

moet je voor de 'lol' op school eens scannen... heb er een keer 970 gevonden :+

Kampie 6 June 2004 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
138 stuks is neit abnormaal hoor... allemaal cookies waar shit in gaat zitten.. wil wedden dat je ook wel troep als precisiontime erop hebt staan enzow.. das allemaal spy/adware duszz...

moet je voor de 'lol' op school eens scannen... heb er een keer 970 gevonden :+

ik had op deze pc (van zusjelief) 1300 :+

Larsjuh 7 June 2004 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
ik had op deze pc (van zusjelief) 1300 :+
afgelopen vrijdag bij een vriendin, 500+ toen we 'm net hadden aangezet:p we gingen naar de stad, kweet nie hoeveel ie er in totaal had:+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.