![]() |
Ik kom op tv
bij the box night :+
Kwas gister in de Ster in Nieuwkuijk en daar hebben ze opnamens gemaakt, wanneer het uitgezonden wordt weet ik niet misschien wasa dat alleen gisteravond:+ Maar ik sta er zeker op :yes: :D |
*)
|
Leuk toch :)
|
Zeker, alleen kom ik mniet zo veel in beeld want er werden alleen van die hoeren gefilmd die truitjes aan hadden met een v-hals tot de navel :{.
Er waren ook twee meiden die op het podium mochten kom (nadat ze hoerig op een blok hadden staan dansen) die kregen een wit t-shirt, toen moesten ze alles uit doen wat onder het t-shirt zat, hadden ze ook hun rokjes uitgedaan en 1tje wou ook haar string uit doen maar dat mocht niet van die gozer, toen moesten ze weer op dat blok gaan staan en werden ze nat gespoten met een waterpistool. Hoe verneder je jezelf in 3 stappen :{ Maar verder was het wel kei leuk :d |
shit ey, dat had ik wel willen zien ;)
|
Citaat:
|
aah koel !!
|
7 keer per dag komt er deze week een spotje van the boxnight en gisteravond werd het uitgezonden volgens mij, kei wazig er zijn kei veel ftos gemaakt maar er staan er maar 6 op de site :(
|
Citaat:
|
ik ben op TV geweest met Mental Theo..
al stampend op de muziek, en we werden ook noges 'geinterviewd'... :d gaaf he! |
:d vet
|
Citaat:
|
Citaat:
dan hebben ze je zeker over het hoofd heen gezien... |
Steady is weer even aardig als normaal :+ :d
|
Citaat:
|
Citaat:
Draaiden ze toevallig Special D? |
Citaat:
|
Citaat:
special D, het moet niet slechter worden |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.