![]() |
Welke film?
Is leuk om heen te gaan met een meid die je 2 dagen kent?
|
s & h
|
ligt eraan wat jullie relatie is / wat je wilt dat de relatie zou zijn.. 8)
|
ben zelf met mijn vriendin naar Starsky & Hutch gegaan, maar dat kwam omdat er niets anders draaide rond de tijd dat we wilde gaan
maar eigenlijk moet je een thrillen uitkiezen, iets waarbij, als ze bang word, ze jou kan vastpakken voor bescherming |
The day after tomorrow is leuker dan starshky and hutch dus is zou naar the day after tomorrow gaan :yes:
|
shrek 2 man, die moet echt lachen zijn.
|
TROY
d0h welk meisje houdt niet van Brad half naakt :+ |
Citaat:
Haha dan heeft ze alleen nog maar oog voor brad en orlando.. Ik ging met 2e date met mijn vriend van toen pirates kijken.. was ook niet de best uitgekozen film voor hem ;) |
1 van die 3 jongs en wichte :Y)
|
Citaat:
ik zou gaan wat mevrouw leuk lijkt, lijkt me DD2 |
Citaat:
|
dan zou ik kiezen wat jij leuk vind :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke:
s&h: leuke film, wel een beetje flauwe humor TDAT: vette film, erg spannend en goed DD2: Niet gezien, lijkt me ook niet zo boeiend, kheb DD1 ook niet gezien en dat lijkt me wel handig als je 2 wilt zien:+ kies maar :p |
ik ga nu weg en we weten nog niet welke film :+
|
Ik ga morgen met een vriendin van me naar The Day After Tomorrow :)
|
Citaat:
tiehie, maar idd niet naar Troy, want ik ging ook met een dude daarheen en heb alleen maar naar Brad zn lichaam enzo gekeekt :+ hihi.. |
Wat voor type meisje is het eigenlijk?
Oh en mij lijkt een humor film wel gemakkelijk, want dan is het niet zo stil, ik heb met Troy amper wat gezegt, ja een beetje zitten kwijlen :+ mjah, kan beter humor doen! |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zou naar The DAT gaan, die lijkt me de beste. |
DD2 :huh:
I :love: dd! :d wist geeneens dattie draaide! in belgie teminste niet gezien vandaag:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
day after tomorrow :yes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.