Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Wie is de slechtste speler van Oranje? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47154)

Tyskie 6 June 2004 17:27

Wie is de slechtste speler van Oranje?

Gejat van Fok!:

Wie is de slechtste die we mee genomen hebben?
Regels:
Je hebt tien punten te verdelen over de Oranje-selectie, maar je mag maximaal 5 punten per speler toekennen.

Wie o wie ziet ll.com als de slechtste speler?

Ik trap af met..
3 Bosvelt
2 F de Boer
2 Kluivert
1 Bouma
1 Overmars
1 vd Meijde

De meerwaarde van Bosvelt zie ik echt niet meer.. Speelt een slecht seizoen bij ManCity, terwijl hij in mijn ogen als hij in vorm was ook niet meer dan een nuttige wissel zou zijn.
Frank de Boer heeft ook echt zijn beste tijd gehad. Zijn uitverkiezing lijkt enkel te zijn vanwege zijn status in het verleden.
Kluivert teert ook op resultaten uit het verleden, speelde een dramatisch seizoen en in de oefenwedstrijden is het ook niets gedaan... Toch blijft hij kansen krijgen..
Van Bouma blijf ik vinden dat hij tekort schiet voor de top (en daarom baal ik zo van het goedkope vertrek van Hofland).
Overmars en vd Meijde dan nog... Ook twee spelers die al een seizoen lang geen drol waarmaken, maar die we straks waarschijnlijk toch weer in de basis zien staan..

Stevie 6 June 2004 19:06

f. de boer 3
bouma 2
v bronckhorst 2
bosvelt 2
zenden 1

f de boer voegt niets meer toe, heeft slecht seizoen gehad en kan ook als invaller niet veel potten breken dunkt mij..
bouma speelde gisteren echt SUPER slecht en verdient nog geen seconde speeltijd op het EK als hij zo speelt.. dat geld ook voor v bronckhorst. maar die moet er wel in, want we hebben geen betere linksbacks. bosvelt heeft ook geen nut meer, slecht seizoen gehad enz. zenden is ook niet van veel waarde, maar kan misschien in aanvallend opzicht als linksback nog goed van pas komen

Mozzel 6 June 2004 21:20

De Boer 3
Waterreus 3
Bosvelt 2
Reiziger 2

De boer.. heeft zijn beste tijd gehad, dat lijkt me duidelijk.
Voor Waterreus hadden ze beter Stekelenburg of iemand anders kunnen meenemen want als een keeper in de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor zijn club zukke blunders maakt verdien je dit niet
Bosvelt is natuurlijk een zwakke spelers, hij loopt nog geen 100 meter in 20 seconden, ik zou niet weten wat ze anders voor hem hadden moeten oproepen maar dit is niets
Reiziger had gewoonweg Melchiot moeten zijn

Tom1985 6 June 2004 21:22

Mag ik geen 100 punten verdelen ;)

Bosvelt 2
Reiziger 1
Bouma 1
Kluivert 2
F. De Boer 4

theo tank 6 June 2004 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel

Bosvelt is natuurlijk een zwakke spelers, hij loopt nog geen 100 meter in 20 seconden, ik zou niet weten wat ze anders voor hem

Je ken veel over Paultje zeggen, maar je moet toch echt niet over z'n loopvermogen beginnen.
Hij is misschien wel niet gezegend met een geweldig techniek, maar als de helft van deze selectie met de bezieling van Paultje zou spelen, zou het misschien nog eens wat worden met dit Nederlands elftal.

Wat mij betreft zou Paul samen met Willem de eer aan zich zelf moeten houden, zulke karakter mensen hebben niks te zoeken in dat verwende wereldje van oranje..

bartje518 6 June 2004 22:31

10 puntjes: Advocaat
9. Kluivert
8. Seedorf
7. F. De Boer
6. Bosvelt
5. Van Hooijdonk
4. Van der Sar
3. Bouma
2. Zenden
1. Reiziger

Kampie 6 June 2004 22:47

4 Kluivert
2 Bosvelt
1 Reiziger
1 F. de Boer
1 Bouma
1 Waterreus

Die kluivert had echt z'n been moeten breken tegen de ieren.. :{

Bird Of Prey 7 June 2004 00:33

4 Kluivert
3 Seedorf
2 F De Boer
1 Waterreus

AntiKezman 7 June 2004 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Je ken veel over Paultje zeggen, maar je moet toch echt niet over z'n loopvermogen beginnen.
Hij is misschien wel niet gezegend met een geweldig techniek, maar als de helft van deze selectie met de bezieling van Paultje zou spelen, zou het misschien nog eens wat worden met dit Nederlands elftal.

Wat mij betreft zou Paul samen met Willem de eer aan zich zelf moeten houden, zulke karakter mensen hebben niks te zoeken in dat verwende wereldje van oranje..

_0_

Stevie 7 June 2004 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
10 puntjes: Advocaat
9. Kluivert
8. Seedorf
7. F. De Boer
6. Bosvelt
5. Van Hooijdonk
4. Van der Sar
3. Bouma
2. Zenden
1. Reiziger

bartje snapt het principe niet helemaal 8)

bartje518 7 June 2004 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
bartje snapt het principe niet helemaal 8)
Hehe, ik lees nu pas de openingspost 8) Ik dacht gewoon ff een topje maken ofzo :7 In dat geval telt alleen de bovenste, 10 gaan allemaal naar Advocaat.

Stevie 7 June 2004 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hehe, ik lees nu pas de openingspost 8) Ik dacht gewoon ff een topje maken ofzo :7 In dat geval telt alleen de bovenste, 10 gaan allemaal naar Advocaat.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Je hebt tien punten te verdelen over de Oranje-selectie, maar je mag maximaal 5 punten per speler toekennen.

8)

bartje518 7 June 2004 12:50

Dan 5 aan Dick en de andere 5 aan Advocaat:yes:

Nickchange 7 June 2004 16:10

Iedereen zet Frankie de boer lekker hoog slaat nergens op want Bouma en Heitinga zijn er nog lang niet klaar voor:z

Alpha 8 June 2004 10:45

5 voor Kluivert
3 voor Advocaat
2 voor F de Boer

Kampie 8 June 2004 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Iedereen zet Frankie de boer lekker hoog slaat nergens op want Bouma en Heitinga zijn er nog lang niet klaar voor:z
Bouma hoeft er ook niet klaar voor te zijn :z en heitinga is dat allang.. :z

Mozzel 8 June 2004 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank

ik heb het niet over loopvermogen gehad....

Nickchange 8 June 2004 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
en heitinga is dat allang.. :z
Wanneer heeft hij dat dan laten zien?

Tegen Bert Zuurman:O _0_

bartje518 8 June 2004 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Bouma hoeft er ook niet klaar voor te zijn :z en heitinga is dat allang.. :z
Bouma heeft al veeeeel meer goede wedstrijden in de HCE gespeeld als Heitinga. Precies ja, de HCE. In Oranje hebben ze het allebeí nog niet laten zien.

Ar-Tuur 8 June 2004 18:52

Maar Heitinga heeft dan ook al 4 interlands gespeeld, dus daar is wat zinnigs over te zeggen. :rolleyes: Je moet iemand wel een kans geven om het waar te maken.. de interlands die Heitinga heeft gespeeld, waren gewoon prima. Debuut tegen de VS vrijwel foutloos, tegen Griekenland zelfs aanvallende impulsen. Heitinga heeft trouwens meer wedstrijden gespeeld dan alleen tegen Zwolle, ook tegen de topploegen in Nederland. Het lijkt me toch een goede zaak dat deze jongens voor de toekomst langzamerhand gebracht worden, zeker met de oudere verdedigers die we hebben. :z

bartje518 8 June 2004 19:06

Ik zeg ook niet dat Heitinga slecht is :z Alleen dat het niet klopt wat Kampie zegt dat hij zich al bewezen heeft :no:

Ar-Tuur 8 June 2004 19:21

En ik probeer uit een te zetten dat je iemand daarvoor wel een kans moet geven :z Heitinga speelt een constant seizoen en Stam en de Boer zijn te oud of stoppen. Kortom, hij moet zich inderdaad als echte topverdediger nog bewijzen, maar hij moet wel langzamerhand gebracht worden.

bartje518 8 June 2004 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
En ik probeer uit een te zetten dat je iemand daarvoor wel een kans moet geven :z Heitinga speelt een constant seizoen en Stam en de Boer zijn te oud of stoppen. Kortom, hij moet zich inderdaad als echte topverdediger nog bewijzen, maar hij moet wel langzamerhand gebracht worden.
En ik zei dus dat hij die kans heus wel krijgt :z Of bedoelde je dat Kampie uit te leggen? 8) Of was het überhaupt een algemene opmerking :+

Ar-Tuur 8 June 2004 19:48

Laat ik het zo zeggen: ik ging niet specifiek tegen jou alleen in 8)

theo tank 11 June 2004 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
ik heb het niet over loopvermogen gehad....
Sprinten, loopvermogen, één pot nat voor mij...

Je schildert Bosvelt af als een slome zak, maar als er eentje voor op in de strijd zo gaan zou het Paultje wel zijn geweest.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.