![]() |
Hou jij ook zo van SM?
Zie titel
|
ja kom maar op met die zweep!
|
move to ==> seksualiteit
|
Laatste optie...
en move to sexualiteit |
Nee.
|
Citaat:
|
nooit gedaan en ook niet van plan het ooit te doen
|
Nope
|
er
dat hangt er van af wat je onder pijn verstaat natuurlijk en sm als je bedoelt van die zware sm met van die leren pakjes en van die zwepen and shit neen merci maar zo is een keertje wat nagels over men rug voelen bwaah mag wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het mag soms spannend zijn, en ik geef wel eens graag mijn vriend zijn zin, doen wat hij vraagt zo. of als hij zo zachtjes aan mijn haar trekt als ik hem pijp of zo. Zweepjes en zo zijn er wel wat teveel aan, maar de passie een beetje opdrijven, en plagend pijndoen, of de handen vasthouden, i'm loving it
|
hurt me baby!:]
|
Citaat:
|
everybody loves me :D
|
k denk ni dat ge pijn moet lijden om genot te hebben...!
een zweep op mijn gat is oorlog :] |
Citaat:
|
Soms vind ik het wel fijn om pijn te hebben --->> Tegen het erotische aan dan
Echt leren pakjes en zweepjes en toestanden.. daar zul je me never nooit mee zien:no: Maar (zachtjes) bijten, krabben...dirrty talk, kaarsen, handboeien, blinddoeken, lange doeken (a la Killing me Softly) ruige seks...hmmmmO-) O-) |
mensen hebben gewoon zo een extreem beeld van sm, alsof het allemaal pijn en lijden is, maar voor de mensen die het doen is het genot, ik ben er zeker van dat er mensen zijn die denken dat het vies en pijnlijk is, die er mss wel van zouden genieten.
|
SM gaat ook niet echt om pijn volgens mij, eerder om het machtspelletje. Dominant of onderdanig zijn windt ze dan juist op.
|
Dominant enzo ok, maar zweepjes enzo nee.
Beetje wurg sex ben ik best voor in hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
slecht plaatje :p |
Citaat:
:] |
Citaat:
:+ |
Citaat:
:] |
Citaat:
|
serieus blijven aub
|
Citaat:
|
Citaat:
ow uh ontopic: uh....ik was al hartstikke ontopic geweest :@ :+ |
zeker weten
|
nooit geprobeerd , maar wil het wel eens proberen
aangezien ik nog maagd ben kan het nog wel een heeeele tijd duren voordat ik ooit eens SM probeer |
nee niet echt
maaaaaar, hou wel van een beetje hardheid zeg maar, tegen de pijn grens aan dus is dat nou sm of niet |
Citaat:
|
It's myn style :p
|
dat lievige is me zo gaan vervelen.. en zolang het niet heel extreem is (met pakjes en dat soort crap)
het gaat meer om het machtspelletje.. wrauw:] |
Citaat:
meestal gaan sm zamen met bd (bdsm) het gaat vooral om een spel van macht en een combie van pijn en genot (heerlijk_0_ dat maakt het genot alleen maar heftiger:yes: ) en elkaar zo vertrouwen dat je de ander alles met je laat doen. zonder Meester geen slaaf en zonder slaaf geen Meester. en die zweepjes zijn er dus echt niet alleen voor straf... |
wat een geouwehoer , gewoon je piemel er in drukke
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t slachtoffer heb ik al, ik w8 op de andere helft:p ;)
|
dus als ik het goed bergijp ben jij een sub en zoek je nog een meester?
|
zoeken heeft denk ik wijnig zin. je kan wel gaan zoeken maar dan zie je door de bomen het bos niet meer. en er zitten heel veel rotte bomen tussen. ik loop er vanzelf wel tegen aan. er zijn er genoeg.:) ;)
|
Ja dus.
't is gewoon heel erg leuk. ik ben trouwens dominant ( maar wel heel erg lief :d ) |
Nee dank je. :notgood:
|
ik ben nog maagd, dus nooit gedaan O-)
|
Citaat:
|
gewoon af en toe knijpen, lekker stoeien, een beetje drijgen is wel relaxt. HEt moet gewoon neit te pijn doen. Zachtjes bijten is ook wel fijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.