![]() |
Wat een weekend..
Dat was echt onwijs leuk:d Voor het eerst in mijn leven was ik blij dat ik super goed kon leren, en dus ook de tafel van 11 en 7 wist:+ En dan ook nog toen ik al iets minder nuchter was:p
Wat kunnen jongens lullig zijn trouwens:+ Expres proberen je dronken te voeren door je af te leiden en naar je te kijken als je niet aan de beurt bent:huh: En er was ook iemand niet zo subtiel:z Ik heb het naar m'n zin gehad:9 Hier nog wat spannends gebeurt? :* |
ben dit weekend ook lekker uit geweest. was zekers gezellig
zondag ben ik wezen snowboarden en vandaag weer lekker aan het werk jipie |
Citaat:
|
weinig gedaan in het weekend
|
btje sjiln :7
|
Citaat:
|
ben donderdag uitgeweest, vrijdag naar de bios, zaterdag uitgeweest en gister. Ben ik vroeg naar bed gegaan :d
|
vrijdag werken, zaterdag werken,softballen en daarna havendag whieeee, zondag verjaardag, werken.
|
Vrijdagavond werken, zaterdag overdag alles met een groepsgenoot opgezet op het parkeerterrein van FC Dordrecht voor ons toernooi de dag erna (hekken slepen en doeltjes enzo, lijnen uitzetten), toen op stap in Dordrecht en toen om kwart voor 7 meteen na 2 uurtjes slaap weer opgestaan om de hele dag in de brandende zon te zien of alles goed verliep, hehe. Verder niet zoveel 8)
|
Leuk is dat, na zo lekker veel geslapen te hebben de hele dag in de zon te lopen en te blazen:+
Heb wel m'n best gedaan dit weekend:p Nu alweer zin in volgend jaar, maar duurt nog ff;) |
vrijdag leren, zaterdag werken en leren, zondag leren
jeej:z |
Citaat:
nou verder heb ik een saai weekend gehad. nieuw nichtje gehad (ze heet mijntje) :thumbsup: verder niet veel bijzonders |
Re: Wat een weekend..
Citaat:
|
Re: Re: Wat een weekend..
Citaat:
|
:+
Ik ben op werkweekend geweest met de drumband:p |
zaterdag werken, zondag nx doen, vandaag ziek zijn, vanaf morgen studeren
|
Zaterdag: Voetbaltoernoei ... Hele dag in zon gelopen > Verbrand
Zondag: Swimming ... Hele namiddag aan zwembad gezeten, gelegen, geplonst > Verbrand Maar dus wel mooi bruin aan het worden :p |
ik ben vrijdag uit geweest(nachtvanhengelo)
Zaterdag uit geweest en geslapen met vriendje :) zondag uitgeslapen en gechillt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieus.. waar ben je mee bezig als je je dronken LAAT voeren?
Heb je daar zelf geen inspraak meer in dan? |
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens, dan is dat altijd nog mijn zaak.. Was er zelf bij, en wist heus wel wat ik deed.. Niet dat ik ineens met iemand het bed in gedoken was ofzo:z |
ik heb mijn verjaardag gevierd :)
zaterdag eerst gewerkt, toen stond mn vriend voor mn neus na een week in Spanje, sjit die gast is nou echt bruin :huh: kan nie eens meer naast em lopen, ik lijk nou echt spierwit :{ maar was zeer geslaagd :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.