Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Probleem, need help (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47219)

Latinlover 8 June 2004 19:42

Probleem, need help

Hmm ik heb dus een probleem : Ik heb gevoelens voor een meisje van mn klas. Wat moet ik doen?
Ik heb een dilemma : Ofwel zeg ik het niet en heb ik de hele zomervakantie spijt dat ik het niet heb gezegd, Ofwel zeg ik het wel maar loop ik het risico da ze mij negeert en tege haar vriendinnen gaat roddelen. Btw ik weet zeker dat het niet wederzijds is....

Latinlover

PFP 8 June 2004 19:45

hoe weet je dat zeker?

0Vera 8 June 2004 19:50

als je toch echt zeker weet dat ze niets voor je voelt, zou ik sowieso niet je ziel op tafel leggen, das alleen maar pijnlijk voor jou, en levert je toch niets op.
Ik ben overigens nogal tegen dat plompverloren 'zeggen', zoiets moet je subtiel doen. Iemand voor je winnen, zorg dat ze je leert kennen, kijk dat werkt veel beter, dan kan zij tenminste ook inschatten waar ze nee op zegt. Maar das op de middelbare zeker niet makkelijk.

Ik denk trouwens dat een dame die over jou gaat lopen roddelen als jij zegt dat je haar leuk vindt, jou niet waard is hoor!! :)

Latinlover 8 June 2004 20:45

Eum omdat ze niet echt verliefd doet. En ik ken ze al goed genoeg hoor, zit er al 4 jaar bij in de klas als ze me nu nog ni kent :) . Ik weet het gewoon niet, langs de ene kant wil ik dat ze het weet, maar langs de andere kant weet ik zeker dat ik ga gekwetst worde...

Drm somebody help me *)

LexS 8 June 2004 21:02

Gewoon doen kerel. Lekker boeiend! Niet geschoten is altijd mis en nee heb je, ja kun je krijgen. Echt waar, de zomervakantie is bijna een feit dus het is beter dat je die paar weken er misschien op aangesproken wordt dan dat je de hele zomervakantie met een rotgevoel zit. En trouwens, wat kan jou het schelen wat de rest over jou zegt? Gewoon doen dus.

Wel subtiel brengen he. Dus vraag haar (met dit weer) het terras op oid. Dus geen lomp gedoe van: "Hey ik vind je leuk." of wat dan ook.

jaapaapzen 9 June 2004 11:42

gewoon mee uit vragen en gezellig wat drinken en praten..als ze je dan echt leuk vind gaat het wel vanzelf, en als ze je echt niet leuk vind merk je het meestal ook wel gelijk.

Suepahfly 9 June 2004 12:12

Begin er niet aan, een lief dat bij jouw in de klas zit,laat staan op dezelfde school,dat werkt niet:no: en ik spreek uit ervaring*)

Latinlover 11 June 2004 14:50

Wrm niet? Je kan tog evengoed een relatie hebben met een meisje van je klas?

Owazeke 11 June 2004 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Begin er niet aan, een lief dat bij jouw in de klas zit,laat staan op dezelfde school,dat werkt niet:no: en ik spreek uit ervaring*)
idd, dat is niet het beste idee om dit te doen. In het begin als alles goed gaat is het geweldig, tot het misloopt... Pijnlijke zaak. Nee, één keer was genoeg voor mij, daar begin ik niet meer aan.

Latinlover 11 June 2004 20:27

Pfft maar het probleem is, ik hou zoveel van haar, en het liefste wat ik zou doen is ze gewoon eens vastpakke ofzo :( :no:

severine 11 June 2004 22:26

ik versta je hoor
maar probeer haar eerst gewoon ff te lere kennen, wat af te spreken en zo
het komt heus wel goed;)

WishfulDreaming 11 June 2004 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Latinlover
Wrm niet? Je kan tog evengoed een relatie hebben met een meisje van je klas?
Nee, dat lukt nooit :p

Je geraakt elkaar echt BEU :p

Plankje 12 June 2004 05:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje

nou bij mij in de klas zit een meisje en die heeft nu al vet lang met een jongen uit een andere klas. Ze zien elkaar elke pauze enzo en zijn continue klef en t ziet er momenteel ook niet naar uit dat het ooit uit zal gaan :p dus ik denk dat het wel mogelijk is

WishfulDreaming 13 June 2004 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
nou bij mij in de klas zit een meisje en die heeft nu al vet lang met een jongen uit een andere klas. Ze zien elkaar elke pauze enzo en zijn continue klef en t ziet er momenteel ook niet naar uit dat het ooit uit zal gaan :p dus ik denk dat het wel mogelijk is

Uit een andere klas.

Ik zei uit dezelfde klas :) Zulke dingen lukken niet... Je hebt elkaar nx te vertellen, je ziet elkaar steeds, je mist elkaar niet... Naaah... Niet ideaal :)

BlackMystery 13 June 2004 12:37

in mijn klas zit er nu ondertussen zelfs al twee koppels
zijn toch al alletwee de koppels iets van een drie maand samen

CharmedOne 14 June 2004 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje

Lukt echt wel hoor ;)
Ik heb echt een heel leuk stel in me klas en die hebben nu al 2 jaar, ze zijn elkaar echt nog lang niet beu.. Ze gaan samen naar school, zitten naastelkaar in alle lessen, gaan samen naar huis, ze doen alles samen en in de pauzes zie je ze buiten lief en klef bij elkaar zitten.. :p

0Vera 14 June 2004 14:19

dan word je toch een keer moe van elkaar, echt? :{
ik word er al moe van als ik et lees, laat staan dat ik twee jaar lang zo'n relatie volhoud. Zal nog leuk worden als ze strakjes allebei iets anders willen gaan doen na school, krijgen ze daar ruzie over :p

WishfulDreaming 14 June 2004 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
dan word je toch een keer moe van elkaar, echt? :{
ik word er al moe van als ik et lees, laat staan dat ik twee jaar lang zo'n relatie volhoud. Zal nog leuk worden als ze strakjes allebei iets anders willen gaan doen na school, krijgen ze daar ruzie over :p

Ik had één jaar iets met een jongen. Toen gingen we samen in de klas zitten (dom dom dom idee!) We hebben een héél schooljaar samen in de klas gezeten, dagelijks ruzie. Ik begon me gewoon te ergeren aan hem bij het minste wat ie deed en zei ;p

Na twee jaar 'n half uitgegaan, klaszitten heeft veel verslechterd, hoewel ik wel denk dat ie altijd al een eikel geweest is :p :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:14.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.