![]() |
allemaal even meezingen..
when you think of meeee...
remember the way that i used to be! remember the times i hold you tenderly.. 8-) |
:'( :'(ik vind het wel zooooooooooooooooooooooooooooooooon mooi nummer :'( :'(
|
ik ken de tekst niet sorry :$
|
sjonge jonge.. zing dan maar iets anders :p
|
:kots: op Boris!
|
je bent gewoon jaloers.. maar maakt niet uit hoor zijn we allemaal weleens :aai:
|
Sure. Op wat? :+
Zijn lelijke vriendin? Zijn kind? Duh. :z |
Remember the way that I loved you!!!! 8-)
|
Toet Toet Boing Boing
Hakkuh en Zaguh, Zaguh en Hakkuh Hopla eruit Geen haar op me koppie, Ausie en toppie Hakkuh en Zaguh wat een geluid. :d |
Citaat:
nee jij bent moeders mooiste :kots: |
remember the way that I loved you :love:
|
maud zong het mooier :no:
|
Idols zuigt:z
|
Have you ever been melow, have you ever tried? Have you ever been happy.......:z
|
Citaat:
|
Citaat:
:d :d gabber haspeltje! :thumbsup: :9 |
Have you ever been mellow?
Have you ever tried? :D |
de blaadjes zijn altijd groener in andersmans zeewierwoud,
maar als je daarvan gaat dromen begaa je een grote fout! waarom ben je niet tevreden met al dat de zee je bied? het is hier zo mooooi beneden, dat zie je daarboven niet! diep in de zee.. diep in de zee... ik zal je zo missen tussen de vissen blijf toch benee! daar werken zij de hele dag, nooit hoor je eens een schaterlach laat ons maar drijven met onze lijven diep in de zee! Bij ons is een vis gelukkig,al krijgt hij hier niet veel zon. aan land heeft de vis de pest in want daar zwemt hij in een kom. de vis in de kom zal denken: wat duurd hier het leven kort, al gauw krijgt het baasje honger en beland hij op een bord! OJEE! Diep in de zeeeeeeee |
Citaat:
|
Hier stond je dan vanavond
Het was wel spannend maar toch ook fijn want zoals bij elke wedstrijd kan er maar 1... de winnaar zijn ....................! |
Citaat:
Ik heb ergens ook nog wel een Aussie in de kast hangen, best fout :D |
Citaat:
|
Fuck you you all, i don't want you back.. :+
|
tijd voor teletubbies 8-)
|
:z :7
|
Hoerenjong, ik ben een hoerenjong, om mijn sexclub te promoten schop ik alles naar de kloten.. :loser:
|
Face down ass up thats the way we like to fuck...:yes:
|
hip hip.. van de koeien naar de kip kip..
lekker zwemmen zonder slipppppp! |
ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je t leuk vond :z
|
Citaat:
:rolleyes: |
Vak voor de melk daarginds bij de kaas
Vak voor de suiker die vind je d’ r naast Vak voor het snoepgoed vak voor de koek Vak voor de frisdrank daar om de hoek Vak voor de melk daarginds bij de kaas Vak voor de suiker die vind je d’ r naast Vak voor het snoepgoed vak voor de koek Vak voor de wijn daar om de hoek.... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.