![]() |
Mooi was die tijd 219
NU te koop via Tellsell!!!
Ontdek de jeugd van toen weer terug met deze unieke collectie samengesteld door gabber Piet en Anita(dat wijf van 2 unlimited)!!! Klassiekers zoals; The Party Animals met Aquarius, Jantje Smit met zijn 'Oma' en last but not least: Captain Jack!!! Herinnert u zich nog hoe u vrolijk voor lul stond met de macarena? NU KUNT U DIE BELEVENIS WEER OPNIEUW PROBEREN!!! Voor maar 9,95 is deze unieke collectie op DVD verkrijgbaar!!!(89,99 Eu verzendkosten) BEL NU en ontvang een gratis breakout van 2001 cadeau! |
let's......................NOT!
|
Ik ga volgende week naar The Party Animals 8-) _0_ _0_
|
whahahahahaha LOLLLLLL
|
VETTT MAN
|
das een koopje
|
Citaat:
Ik ook...... :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op vrijdag in Nieuw Kuijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaat onze meeting:no: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met wie ga jij erheen dan?:p |
Citaat:
Whahahahahhaahahaha :loser: :loser: WAT Slecht!!! |
Citaat:
Met 2 goede vriendinnen van mij, ik weet niet zeker of ik ga trouwens kom er net achter dat ik de volgende dag wel dansvoorstelling heb in Theater Aan De Parade... Is wel minder. :| @ steentje-> Rol een eind wieder |
Citaat:
Hoezo??? :? Vind het gewoon 10X niks.... Ga dan naar een goed hardcore feest 8) |
Citaat:
|
Citaat:
en party animals wel? :huh: |
Citaat:
boeie, ik ga jou toch ook niet lopen afzeiken omdat je van andere muziek style houd dan mij? Dat jij het bagger vind is jou mening, maar dan hoef je net te doen alsof het bagger IS. :{ 8| |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe ook niet alsof.... het is algemeen bekend :no: Maar goed, als ik het bagger vind zeg ik dat gewoon en als jij daar problemen mee hebt..... shit happens 8) |
Citaat:
|
Citaat:
8| Happy hardcore is gewoon lachen, hardcore zelf is lomp over het algemeen. :{ Maar das mijn mening :z |
Citaat:
whahaha, idioot... Je hebt er vij weinig van begrepen :loser: Ik snap best dat dat jouwn mening is, maar jij schrijft jouwn mening op en ik de mijne :yes: happy hardcore is ook wel grappig hoor, maar heb ze meerdere keren zien draaien en het was ronduit kansloos ! Maar goed... veel plezier:wave: *edit* Die kereltjes waren constant: GABBER IS WEER HELEMAAL TERUG! aan het rond schreeuwen..... als dat niet kansloos is :huh: :? |
Citaat:
Citaat:
|
party animals is voor kids van 8 die nog hopeloos zijn :yes:
|
Citaat:
kijk mn edit even prutser... misschien begrijp je het dan beter O-) Dan hebben we het nog niet eens over het draaien zelf :loser: |
|
|
Citaat:
_0_ LOL :d |
|
_0_ :d :d :d _0_
|
nou ik stem voor ed :9
|
Citaat:
lekker rond hossen door de zaal! Citaat:
En jij durft DIT tegen MIJ te zeggen???!!! whahahaha :loser: |
ik snap ff niet hoe het nou van een onderwerp op lars komt:? maar oke dat zal geheel aan mij liggen:p
|
Party animals komen over tijdje ook weer in hengelo. Verbazingwekkend hoe snel newyork dan gevult is met jongens vol met gouden kettingen en meisjes met strakke truitjes en opgeschoren haar.
|
Citaat:
:yes: |
Citaat:
wat wil je hiermee zeggen? :? |
Citaat:
WTF??? |
Citaat:
een aanfluiting :yes: 2 Steady: ik bedoel Lars... das een echte party animal zie je toch zo :? |
de party animals trug? hmmm.... beetje vervlogen tijden als je et mij vraagt :{
Maar echt, zo raar, ik word geil van die ouwe happy hardcore platen (vooral C. lownoise & M Theo :$ :9 ) |
Citaat:
Die waren idd wel grappig... maar goed... party animals :no: Citaat:
:9~ :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
jup, het schijnt idd voor te komen :9 |
t00t t00t
boing boing hakke en zage :? |
Citaat:
http://www.immoklink.com/party/gabbe...lightstick.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.