![]() |
Over-wat-hoop-jij-te-dromen topic
Juh... Vertel het eens :Y)
|
ga voorlopig nog niet dromen :)
maar later.... euhm, geen idee! zie het wel *) :d |
over vrede :)
|
Citaat:
omg! wha-ha-ha !!!??? :| |
Citaat:
|
mijn geheime liefde.. :love: 8)
|
Citaat:
maar goed, droom jij maar lekker over vrede... het zal er toch nooit komen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ahahaha, wat ben jij een jammer figuur.... :loser: 8) Droom maar fijn met em mee hoor :) over vrede... whahah! |
Citaat:
|
Citaat:
Sukk0L!! en verzin de volgende keer een beter grap :loser: , want dit lijkt natuurlijk nergens op. als jij over vrede droomt ben je de grootste naiefe klungel die ik ooit op een forum heb gezien.... bhahha, hippie! |
Citaat:
:wave: |
Citaat:
|
Over dat Nico weer aan het klussen is. :wave:
|
Citaat:
|
over wat ik nu aanmoet met alle nieuwe informatie van vandaag 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
boodschap was dus wel duidelijk :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over 'Word nuchter in 1 stap' 8)
|
ik hoop nergens over te dromen, want als ik ergens over wil dromen, dan lukt het mij 90% van de keren ook wel 8-)
|
over de persoon die 'k graag zie
|
Over jou saar!! :9~ :D
|
Ik heb een heel stomme droom had en nu "haat" ik iemand maar eigenlijk is dat geen reden want het was gewoon een droom.
En over wat ik vannacht ga dromen weet ik nog niet. |
Citaat:
|
chickz hmmmz :z :z chickies :z :9~
|
ik droom bijna nooit, tenminste niet wat ik me kan herinneren.
en als ik dan toch droom word ik badend in het zweet wakker want dan zijn het nachtmerries. |
hoe sla je een jongen in elkaar in 5 stappen:+
|
slag op de keel.
stoot in het middenrif knietje op het gezicht lowkick aan de zijkant van de knie om hem te vloeren een schop in zn gezicht. voila 5 stappen. |
Citaat:
|
jamaar dat past niet goed in die combinatie omdat na een stoot in het middenrif je voorover gaat hangen, dan is het moeilijker om bij zn kruis te komen en kun je beter een knietje geven :)
|
Citaat:
1 vuist op z'n neus 2 knietje 3 stomp in buik en slag in z'n knieejen:p 4 timmeren op de bovenkant van z'n hoofd 5 kijken of me nagels niet beschadigd zijn :+ |
uiteraard droom ik elke nacht dat ik zo'n beetje over elke mooie vrouw heen ga :o :$
of over voetbal, dat ik in de laatste minuut in de finale de winnende goal maak (á la van basten in 88 :thumbsup: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik wakker word naast fajah Lourens :(
|
ik hoop te dromen over leuke dingen
|
Citaat:
|
ik hoop te dromen dat eens een keer weer droom want aangezien ik mijn dromen nooit ondhou ...dus ja dat is het eigenlijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
8| Vrede is dom :? :no: JIJ bent dom :d :yes: |
Dat ik met allemaal mensen die ik aardig vind naar Disney ga :love:
|
Citaat:
2. lowkick 3. laat je vallen met elleboog in middenrif/ kruis klaaaaar.. 1...2...3 :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.