![]() |
Vandaag...
Jeej wat ga jij vandaag doen?
Ik heb hockeytoernooi, van b1 en b2 Jeej, dus dat wordt wel lache, gaan we ook nog bbq-en en daarna nog party :D joehoe. Oh en daarna naar de stad want tis AALTJESDAG :D:D maar dat kennen jullie natuurlijk niet8| 8) |
vandaag moet ik heel veel wiskunde leren, zodat ik morgen naar de verkiezingen op tv kan kijken :)
|
wakker worden (is me gelukt!)
Unreal tournament 2004 zo even spelen dan om 12:00 even de stad in, daarna spelletje ophalen dan nog even naar de AH om snacks te kaufen En vanavond feest @ my place :p |
douchen en vanaaf uit in de buurt van Rotterdam....dat was t wel zo'n beetje
|
de hele dag schoolexamens voorbereiden :kots: en dan 's avonds werken wat, zoals het er nu uit ziet, denk ik niet door gaat
|
ek voetbal8-)
|
Vuurtje stoken in Harkstede 8-)
|
Citaat:
|
heel de dag: standaardkostencalculatie en analytisch boekhouden leren
|
Citaat:
Spelbederver :'( |
Ik ga gamen en vanavond ga ik naar het Marco Borsato-concert in de Kuip.
|
bij een vriendin logeren 8)
|
Ik heb vanavond personeelsfeest :)
|
iets van de EHBO lotus vereniging
en uhm vanavond lekker slapen denk ik :) |
Dalijk naar n vriendin, shirtjes laten bedrukken met vriendengroep, daarna nog keer naar dansen en dan naar mn vriendje :)
|
Me vervelen, voetbal en F1 kijken (Forza Griekenland) en daarna uit natuurlijk. :7
|
festival forever young hier in grootebroek :7
within temptation komt zelfs \m/ :p lol :+ |
Citaat:
|
Citaat:
ik moet eigenlijk ook nog wat te zuipen enzo halen, maar ik heb geen zin om weg te gaan:z |
opstaan wat met veel moeite gelukt is 20 minuten geleden
en dalijk naar een vriendin want die is jarig |
ik ga om 17.00 werken, daarna zuipen op het werk, en daarna misschien nog op stap
|
heel het huis opruimen.
mn ouders komen vanavond thuis na twee weken vakantie gevierd te hebben. |
Arg, we zijn 2e en ik heb gvd maar 20 minuten (dus 1 wedstrijd van de 4 ) meegespeeld, omdak door mn enkel was gegaan:'( :[ :@ mjah zostraks bbq enm daarna party , hihi leuk :D
|
silverchair is een hockeybeeb :love:
|
- slapen
- shoppen - leren - computeren - leren - oma ophalen -voetbal kijken en eten - oma wegbrengen - hond uitlaten - leren - computeren - slapen |
leren voor d pw week:{
|
BELACHELIJK dat ze het ek een half uur uitstellen voor dat domme atletiek :no: :notgood:
|
Citaat:
|
Leren,en nog eens leren,daarna nog wat leren, en mss iets gaan drinken
|
ik ga sms je sturen
alleen hoezo kan ik maar 71 tekens in een sms je zetten terwijl dat er altijd meer waren |
Citaat:
What the hell is wrong with you 8| |
Citaat:
de vraag was wat je vandaag gaat doen dus ik zeg : een smsje sturen en stel daarna een vraag what the hell is wrong with That?! |
Studeren voor mijn examen Spaans maandag
|
Citaat:
Doe jij btw een ganse dag over een smsje? |
Citaat:
|
na 3 drukke dagen ben ik dood, dus beetje spelletje doen straks, ff saxen misschien, en beetje voor de tv hangen..:z
|
ik ga groof meeten8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb vandaag een crematie gehad van een neef van mijn vader.. (heet zoiets een achteroom:?) was echt indrukwekkend, ook al kende ik hem niet heel goed.
daarna verjaardagsfeestje van mijn neefje gehad :7 en daarna voetbal gekeken. zometeen weer :z |
Ik heb een beetje lopen ergeren aan dat gekke wijf hier boven
|
ik zou eigenlijk vroeg willen gaan slapen, maar er komt maar niks van:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, het was gistereaaf geloof ik wel gezellig daag :z :+ hihihi!
|
miss naar mindy ligt er aan wat ze nou pcies gaat doen snap er de ballen van nu :?
en anders gaak liggen nixxen in bed.. wat ik nu doe.. |
computeren
theorie leren autorijles voetbal kijken |
Werken
Voetbal kijken F1 kijken |
de hele dag wiskunde en vanaf 15u wiskunde voor de tv, want dan kijk ik naar de verkiezingsuitslagen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.