![]() |
Anemic Is Dead
ANEMIC IS DEAD
Hoe snel kan het gaan? Een week geleden waren we nog volop en super gemotiveerd bezig met het schrijven en verbeteren van nieuwe songs voor een nieuwe release. En nu een week later is Anemic uit elkaar. De reden is er eentje die moeilijk te verwoorden is en ook heel erg persoonlijk in de band ligt. Laten we het erop houden dat mensen zich in elkaar hebben vergist en er een omgang binnen de band was die niet meer acceptabel was. Duidelijk is wel dat iedereen met pijn de band moeten stopzetten. Want de speelvreugde was groter dan ooit tevoren. Gewoon klote! Toch willen we even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die ons hebben gesteund en geholpen. Zonder al die mensen waren we ook geen band en zouden we nooit zoveel fantastische dingen hebben kunnen doen. Al die bands (in het bijzonder Daily Fire en Left in the Middle) waarmee we hebben gespeeld en zoveel lol mee hebben gehad, al die mensen die shows hebben georganiseerd, al die mensen die vaak bij onze shows kwamen kijken (alsof we zo goed waren!) en al die mensen die ons op de een of andere manier maar hebben geholpen of gewoon goede vrienden zijn geworden. Hopelijk blijven we veel van jullie zien op shows of waar dan ook en hopelijk horen jullie nog wel wat van ons in andere projecten en waarschijnlijk ook in andere samenstellingen. Sorry en bedankt ANEMIC http://www.anemicmusic.com anemicmusic@hotmail.com |
WTF dit is niet serieus mag ik hopen.. :?
|
godverdomme..! zonde dit
|
roy .. het lijkt nu net alsof IK dood ben:S
|
Citaat:
|
fuck dat is toch wel ... onverwacht... :o
|
:( kut dit man!
|
Goh.. :O
|
Aargh das nie vet, nou hoop dat jullie almaal nog veel speelplezier hebben ook al ist niet met elkaar in een bandje zeg maar, :)
|
jeetje :o
wat erg! nou zeg, das echt onverwacht.. zonde joh! :/ muuu :'( |
idd redelijk jammer
|
ik vind t niet echt cool moet ik zeggen
|
ik vind het ook niet echt cool
|
ik vind het gewoon heel jammer :(
|
:huh: zeker spijtig..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hm, da's jammer...
Waar moeten de rouw kaartjes heen? |
Mm gelukkig kunnen jullie je dan wel volledig storten op de leerlingen.com band
|
Hier wil ik nog wel even voor terugkomen. Wat zonde dat jullie uit elkaar zijn. Ik zal het eerlijk toegeven, ik was niet jullie grootste fan, maar het is hartstikke jammer dat jullie nu uit elkaar zijn
|
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Helaasch jochie, ik heb al een band. Die ook wat dichter bij huis is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja... :{ leuk http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gecondoleerd dan maar. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.