![]() |
Dan denk je van... Morgen uitslapen...
... zie je plots die fokking' stembrief op de kast staan :'(
|
is er in belgie dan een bepaalde tijd aan verbonden dat je moet stemmen?
|
pff
Ik kan morgen ook al niet uitslapen want ik heb deze week ( komende dus) pw week Vermoeiend.. |
morgen uitslapen zou vet zijn maar ik moet naar een verjaardag ^_^ beetje jammer |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hoeft niet om 8 uur daar te zijn:P hmm bootje ik wist dat geeneens:) |
Citaat:
|
Re: Dan denk je van... Morgen uitslapen...
Citaat:
Maar ik ga zelf niet :Y) (zit dan ook in Gent ;) volmacht aan m'n pa gegeven) |
Citaat:
|
Citaat:
Aargghh... Ik haat stemplicht... Wrom geen stemrecht :( |
Citaat:
Vele stembureau's hebben computers, en die stemmen electronisch, maar er zijn er nog die "achter" lopen of waar de gemeente (:rolleyes: ) niet wil in investeren denk ik, en dan moet je maar met potlood. Op je oproepingsbrief staat dus WEL op waar je je moet aanmelden :( |
potloodje is veel hipper, dan kan je leuke tekeningen maken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de papieren even groot zijn als vorige keer, kan ik ze maybe stiekem als poster gebruiken (h) |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer ga ik boekhouden en marketing leren? :p |
Citaat:
Als het stemRECHT zou zijn, zou je mij daar niet meer zien :no: |
Citaat:
ik moest met m'n oma mee:p ze kon het namelijk niet lezen.. gaan ze dan wat zitten zeuren dat ik nog geen 18 ben:p ik ging alleen oplezen waaruit ze kon stemmen met een stem maschiene:p en toen vond me oma de knop ook nog niet:+ maar der stond z'n tante achter me:p dus moest ik omas viner pakken en samen op het knopje duwen.... POEH stel je voor IK druk op het knopje, voor oude mensen is z'n potlood veel handiger:p |
Citaat:
|
Citaat:
maar electronisch kan je niet eens ongeldig stemmen :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die stem gaat dan naar de meerderheid.. daar heb je toch niet op gestemd :no: |
Citaat:
|
Citaat:
het is niet omdat je een mening hebt dat je ook een voorkeur hebt voor een bepaalde partij. Je kan gerust een heel duidelijke mening hebben over alle stellingen maar je toch niet met 1 bepaalde partij verbonden voelen.. Als je nu op verschillende punten verschillende partijen volgt kan het toch gerust zijn dat je niet wil kiezen omdat geen van hen echt een voorkeur van je is ? |
Citaat:
edit: ik ga ook niet akkoord met alle standpunten van een partij, maar er zijn dan ook partijen waar ik helemaal niks in zie. die ik het liefst zo ver weg wil houden uit de regering als mogelijk. stemplicht werd trouwens al aangehaald als een middel tegen het Blok. |
Volgens mij zijn er veel die stemmen op het blok als soort van rebellerij tegen de oorspronkelijke partijen..die dus niet echt voor het blok stemmen, maar gewoon tegen de andere partijen.
|
Citaat:
En ja ik durf er openlijk voor uitkomen :{ |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik mag dat waarschijnlijk er niet bij schrijven op m'n stemformulier of het is ongeldig :( Citaat:
|
ook bij stemrecht zou ik zoiezo nog gaan :yes:
ik stem ook blauw, zoals het bij een echte blauwe wolf moet zijn ;) |
Citaat:
- Rechtzaak tegen VB > Recht op vrije meningsuiting ? |
Citaat:
Rascisme is not done... Vrije meningsuiting = Geen cordon sanitaire :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
En moest het toch zo zijn dan ga ik in het buitenland gaan wonen.. Ow, en dit is het vlaams blok.. http://alog.be/video/anke.wmv Kinderachtig en een gebrek aan argumentatie :thumbsup: |
pssssst... aan beiden :p
Vrije meningsuiting geld ook hier hé ;p Als tom voor zijn mening uitkomt en voor Vlaams Blok is, zijn goeie zaak. Als sedes liever iets anders kiest, haar zaak ;p Maar geen persoonlijke aanvallen à la "mijn vriendjes zijn hooggeschoold" ;p Laat ieders toch ;p Wat maakt het uit? Alle partijen doen hetzelfde als ze in de regering zitten: NIKS :p |
ok :p
maar het is ook zo dat racisme ook hier niet mag.. maar tom mag idd zeggen dat hij voor o.a. racisme kiest zolang hij geen "echt" racistische uitspraken maakt ;) ik kan gewoon niet zo goed tegen mensen die op het vlaams blok stemmen :$ En Saar, ze doen wel degelijk iets;p gij niet-politiek-gelovige ;p of ze ook de juiste dingen doen is een andere vraag |
Citaat:
het cordon sanitair is bij de mens een nogal verkeerde opvatting t(weet niet of het bij jou zo is). het betekent niet dat de media en dergelijke niet over het vlaams blok mogen praten. wat het wel betekent, is dat de partijen een afspraak onderling gemaakt hebben om niet met het vlaams blok een coalitie te vormen. overigens heb ik het niet zo voor mensen die op het vlaams blok stemmen. als je stemt uit protest tegen de anderen, begrijp ik het niet. je stemt dan immers VOOR een partij die voor racisme, avondklokken, repressie op school en dergelijke staat. terwijl de andere regering absoluut niet slecht bezig was. het is altijd gemakkelijk te luisteren naar al het geklaag dat er is en dan te zeggen: oh, ze doen het niet goed, want deze en deze en deze groep heeft niet gekregen wat hij wou. je kan nu eenmaal geen geld toveren en het is de bedoeling dat wat je hebt zo goed mogelijk besteed wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
wist je trouwens dat filip de winter betrokken geweest is (ik dacht zelf in het bestuur zat) bij een nazitijdschrift. als de Vlaming zich wat beter zou informeren en wat opener zou staan en niet met het eerste het beste wat hij hoort, wegloopt, zou de wereld er heel anders uitzien. neem nu mijn oma. die gaat waarschijnlijk op Geert Bourgois stemmen, want hij is de man van de achterneef van de kapper van de tante van de viswinkel. ik bedoel maar... |
Voor zij die het willen weten, hier mijn stemlijstje:
Europees: Saïd El Khadraoui (Sp.a) Parlement: Annelies Vandenbussche (Sp.a) Jasmijn Bonte (Spirit) |
Citaat:
|
ik heb lekker 5 uur geslapen :z heerlijk
|
ach, zolang het maar niet CD&V is, heb je met mij geen ruzie :Y) :+
|
Citaat:
|
En effe ter informatie, ik ben geen VB'er, want blijkbaar zijn er hier mensen die dat denken van mij :p
Stiekem ben ik Bert Anciaux en Steve Stevaert fan :9 |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.