![]() |
EO-jongerendag.
Daar ben ik gister geweest,
En het was gewoon super!! :thumbsup: :d Wie is daar nog meer geweest gister? Of een ander jaar? :) |
En dat is? :)
|
ow sorry :d is ook wel handig voor degene die het niet weten:
Een groot (christelijk) festival voor iedereen. En het is in Arnhem *) Site: www.eojongerendag.nl |
Lol :d
|
het lijkt mij helemaal niets
maar dat is persoonlijk met z'n allen in de gelderdome (ofzo) een beetje bidden en genieten van white metal kan me ook niet indenken waarom je er naar toe zou gaan, had niet van jou verwacht dat je zo was |
@ nickchange -> ??
@ stapper -> hoezo niet verwacht van mij ? :? en wat bedoel je met "dat ik zo was" :? |
Citaat:
|
|
Citaat:
8| |
Not my kind of party.. maar heb jij het wel leuk gehad gister ?
|
Citaat:
leuker dan die andere reactie's!! :| ik heb het erg leuk gehad gister, en heb voor Hem gekozen. (ben naar voren gegaan) heb leuke dingen beleefd daar. alleen beetje errug jammer van sommige reacties hier. er is NIKS mis met GELOVEN. als je zelf niet gelooft okee, maar het is ook okee als je wel gelooft dus laat mensen in hun waarde aub. :wave: |
En wat moet je dan zo allemaal doen enzo? Want de site werkt niet?
|
Citaat:
het is een festival (en omdat het christelijk is , is dat niet helemaal anders , gewoon een festival weetjewel :)) En er kwamen allemaal goeie artiesten en buiten waren er kraampies en het is gewoon heel gezellig met zijn allen!! :thumbsup: |
jaja, ook God gaat commercieel :7
Lijkt me persoonlijk niet echt iets, maarja, zolang jij + 30000 andere maar lol hebben :z |
Citaat:
daarom :d |
Het is wel een gratis festival toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar is het nou ook een festival voor protestanten en katholieken? |
Citaat:
Net als parkpop, daar mogen toch ook niet alleen een bepaald soort groep komen. Er komen gelovigen en ongelovigen bij de EO. Het maakt niet uit wat of hoe je bent :) |
In 5 havo gingen wij daar met een hele groep heen omdat iemand ons voor de grap had ingeschreven voor kaartjes. :d :d :d
haha gingen we nog van een foldertje een vliegtuig maken en die kwam bij zo'n jezus freak in haar oog... :+ echt ... |
Citaat:
:{ nou ben je stoer hoor, andere mensen hun denken en doen niet respecteren en ook nog eens lol hebben als je iemand anders fysiek pijn doet. Nee een echte vent die pfp 8| |
Citaat:
|
misschien was ik het wel die dat ding in der oog kreeg :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet wel toegeven dat pfp wel een punt heeft
er zijn zoveel van die jezus freaks die zijn gehersenspoeld dat zijn de fundementalisten onder de christenen die hun zwaard oppakken en ten strijde trekken voor het leger van god en dan zeggen ze dat de islam zo erg is, maar deze jongere zijn bijna even erg van die mensen uit urk en spakenburg, die zijn gewoon allemaal opgegroeid met god en dat is erg, ze kunnen nergens anders over na denken en kunnen bijna niet genieten van de dingen des levens omdat het niet mag van de bijbel, gehersenspoeld :yes: |
Citaat:
Echter deze "kinderen" en mensen zul je bijvoorbeeld nooit op de EO jongeren dag zien. zij zouden deze dag als veel te vrij en open bestempelen. de mensen waar je het over hebt zijn nu juist NIET de mensen die je op de eo jongeren dag zal vinden. pfp en jij generaliseren door te claimen dat iedereen die glovig is en voor zijn plezier naar een event gaat als de eo jongeren dag een extremist zou zijn, zijn hele leven stelt tot in het extreme in het teken van god, gehersenspoeld zou zijn en zelfs een gevaarlijk persoon zou zijn. Dit soort uitspraken tonen je onkunde en desintresse in de maatschappij duidelijk aan. ik raad je aan eens wat meer in dingen te verdiepen alvorens je zeer beladen en beschuldigende uitspraken doet. Ik sta werkenlijk weer eens perplex hoe sommige mensen er rare ideeen op na houden over andere mensen :huh: |
De islam is zo slecht nog niet... :]
|
Citaat:
|
Zelf vind ik het niks, tienduizenden mensen die iets of iemand worshippen waarvan het geen eens hard bewezen is dat het bestaan heeft... :no: Maar ja, daar ben ik dan ook een atheïst voor. :yes: Zolang jij het maar leuk gehad hebt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
gezien het feit dat ik me "snater" moet houden de minachting over andere mensen in je posts. en het feit dat je er van uit gaat dat de vrouw over wie je stoer vertelde dat je haar pijn had gedaan wel haar kinderen en eventueel zelf zou zijn gehersenspoeld. Ik raad je aan zelf eens wat toleranter te worden tegenover andere mensen. |
Ik heb eigenlijk zelf niet zoveel met de eo en wat dan ook maar bij hoort enzo. Dus zon eo jongeren dag ook niet.
maar leuk dat je het leuk vond :) |
Citaat:
|
ik ga nog liever naar friesland dan dat ik daar heen ga...
|
Citaat:
:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik zal jullie wat vertellen.
Ik denk tegenwoordig misschien ook wel veel na over het leven en God enzo, maar ik ben niet gevaarlijk :d (ok soms wel :p maar dat is posi ;)) En even serieus: ik ben toch ook echt niet gehersenspoeld, ben christelijk opgevoed, heb me er ook een tijd niet mee bezig gehouden, ook een kuttijd waarin ik dingen deed waar ik nu heel erg spijt van hebt, maar nu ik geloof en weet dat Hij me vergeeft ben ik gelukkig. Sommigen zijn dat met blowen en al dat gedoe, ik ben dat met God. Door het geloof ben ik me ook zekerder gaan voelen, zoals jullie weten nog niet helemaal, maar zoiets gaat geleidelijk. Als ik nu voor de spiegel sta heb ik ook wel eens momenten van dat ik me goed voel als ik in de spiegel kijk. Vroeger niet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je.. zulke dingen vat iedereen anders op. Niet alle christelijke mensen zijn daartegen. Je leest de bijbel op je eigen manier. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.