![]() |
Engeland!!!!
jeuhhhhh, :7
|
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk Engeland meer gun dan Frankrijk. Eigenlijk alleen maar omdat ik ook gewoon een aantal Franse voetballers overschat vind. Zidane is gewoon geniaal, maar ik zet echt mijn twijfels bij Henry. Ook al zal iedereen, inclusief de cijfers, me tegenspreken. Ik vind gewoon dat Henry een voetballer is die verdedigend gezien gewoon te pakken is.
|
GODVERde..
|
tering wat een wedstrijd :o
|
Citaat:
Maar ja, beetje jammer dat die schrale Fransen toch nog wonnen, want zo goed speelden ze niet. En naar aanleiding van deze wedstrijd zou je jou gelijk moeten geven, aangezien Campbell en King Henry gewoon in de zak hadden. Frankrijk had dan wel meer balbezit, maar vond ze wat tegenvallen. Gelijkspelletje zou terecht zijn (ook voor mijn pools :() |
Zidane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ik vind dat Henry wel zijn kwaliteiten heeft, maar niet zo als iedereen erover doet. Zo overdreven. Hij is gewoon wel te verdedigen, zoals je vandaag zag. Alleen zet hij zich dan op het laatste weer perfect voor de goal neer..
Voor dit soort wedstrijden (vooral zo'n ongelooflijk slot) kijk ik naar het EK! SUPER! |
Spijtig alleen dat het niet echt verdiend is :no:
|
ik kan dr nu veel woorden aan vuil gaan maken, maar dat doe ik niet.
Chirac heb namelijk vandaag met zn partij UMP een ongelooflijk verlies behaald, en dat doet me toch nog een deugd. |
Dat is waar, maar dat is dan voetbal :(..
|
Hehe proef ik daar wat anti Franse sentimenten, Stef? :9
|
Citaat:
kut zidane |
Citaat:
|
Frankrijk heeft wel gewonnen anders :(
|
Hoe zou ik me voelen als Nederland in de blessuretijd met 1-0 voor staat en de Duitsers alsnog met de winst van het veld lopen :rolleyes:
|
Citaat:
|
volgens mij he ... voelen die Engelsen zich genaaid :+
|
:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.