Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Engeland!!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47390)

The Phit 13 June 2004 20:35

Engeland!!!!

jeuhhhhh, :7

Bazzemans 13 June 2004 20:58

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk Engeland meer gun dan Frankrijk. Eigenlijk alleen maar omdat ik ook gewoon een aantal Franse voetballers overschat vind. Zidane is gewoon geniaal, maar ik zet echt mijn twijfels bij Henry. Ook al zal iedereen, inclusief de cijfers, me tegenspreken. Ik vind gewoon dat Henry een voetballer is die verdedigend gezien gewoon te pakken is.

Banaan 13 June 2004 21:37

GODVERde..

Kampie 13 June 2004 21:38

tering wat een wedstrijd :o

Ar-Tuur 13 June 2004 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ook al zal iedereen, inclusief de cijfers, me tegenspreken. Ik vind gewoon dat Henry een voetballer is die verdedigend gezien gewoon te pakken is.
Dit seizoen -niet alleen in cijfers maar meer qua spel- doet toch anders vermoeden. In Engeland veel scoren, en vooral zo op geniale wijze..

Maar ja, beetje jammer dat die schrale Fransen toch nog wonnen, want zo goed speelden ze niet. En naar aanleiding van deze wedstrijd zou je jou gelijk moeten geven, aangezien Campbell en King Henry gewoon in de zak hadden. Frankrijk had dan wel meer balbezit, maar vond ze wat tegenvallen. Gelijkspelletje zou terecht zijn (ook voor mijn pools :()

PFP 13 June 2004 21:41

Zidane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bazzemans 13 June 2004 21:43

Ik vind dat Henry wel zijn kwaliteiten heeft, maar niet zo als iedereen erover doet. Zo overdreven. Hij is gewoon wel te verdedigen, zoals je vandaag zag. Alleen zet hij zich dan op het laatste weer perfect voor de goal neer..

Voor dit soort wedstrijden (vooral zo'n ongelooflijk slot) kijk ik naar het EK! SUPER!

Ar-Tuur 13 June 2004 21:45

Spijtig alleen dat het niet echt verdiend is :no:

The Phit 13 June 2004 21:46

ik kan dr nu veel woorden aan vuil gaan maken, maar dat doe ik niet.
Chirac heb namelijk vandaag met zn partij UMP een ongelooflijk verlies behaald, en dat doet me toch nog een deugd.

Bazzemans 13 June 2004 21:47

Dat is waar, maar dat is dan voetbal :(..

Ar-Tuur 13 June 2004 21:48

Hehe proef ik daar wat anti Franse sentimenten, Stef? :9

The Phit 13 June 2004 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Hehe proef ik daar wat anti Franse sentimenten, Stef? :9
Ik heb een hekel aan Chirac, die kerel heb wat tegen Nederland is in het verleden vaak gebleken, maar in t heden blijft daar wat stil over. Neemt niet weg dat ik dat niet vergeten ben :+

kut zidane

Bird Of Prey 13 June 2004 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
tering wat een wedstrijd :o
Idd, Frankrijk-Engeland had echt alle ingrediënten die van een wedstrijd een goede wedstrijd kunnen maken. :yes:

Sjorzo 13 June 2004 23:30

Frankrijk heeft wel gewonnen anders :(

maupstar 13 June 2004 23:40

Hoe zou ik me voelen als Nederland in de blessuretijd met 1-0 voor staat en de Duitsers alsnog met de winst van het veld lopen :rolleyes:

The Phit 13 June 2004 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
Hoe zou ik me voelen als Nederland in de blessuretijd met 1-0 voor staat en de Duitsers alsnog met de winst van het veld lopen :rolleyes:
ongelooflijk Ka Uu Thee :(

Alpha 14 June 2004 11:01

volgens mij he ... voelen die Engelsen zich genaaid :+

Mozzel 14 June 2004 12:18

:{

Sjorzo 14 June 2004 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
volgens mij he ... voelen die Engelsen zich genaaid :+
Ja, dat denk ik ook wel want ik vind dat engeland gewoon had moeten winnen maar dat is mijn mening uiteraard

Ar-Tuur 14 June 2004 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjorzo
Ja, dat denk ik ook wel want ik vind dat engeland gewoon had moeten winnen maar dat is mijn mening uiteraard
Maar een overwinning voor Engeland was ook niet verdiend geweest denk ik. Want die hebben toch vooral verdedigd en af en toe wat gecounterd, Frankrijk had wel overwicht. Ik had het ze wel gegund, maar dat is helaas wat anders :(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.