![]() |
Keken jullie vroeger
Nijntje?:$
En zo nee, wat dan wel |
Musti :p
En Ovide :d En tuurlijk ook Samson :p |
Kalimero8)
|
Citaat:
|
sesamstraat geloof ik :?
ik weet eigenlijk niet meer wat ik vroeger keek :{ |
Citaat:
|
Power Rangers 8-)
|
Nee, Musti:thumbsup:
|
alfred:D
|
Citaat:
|
Citaat:
en ieniemienie is cool ja :[ owja de power rangers ken ik ook nog wel. de freggels ook :Y) en alfred jodocus kwak natuuuuuuuurlijk, en alle disneybanden en bassie en adriaan :Y) maar ik keek volgens mij ook al gtst toen ik de power rangers keek, dus dan was ik niet meer zo jong :{ |
Nijntje
Tiktak Sesamstraat Enzo :p |
die gast in die ballon met een hond
|
Bassie en Adriaan :d Heb ik nog enkele video cassetes van me thinks. Was ook altijd wel lachen :d
|
BOESBOES!:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
|
Citaat:
|
nee
maar die is wel :thumbsup: |
Citaat:
eh..:rolleyes: |
INSPECTOR GADGET!!!! :D
nee die had geen ballon maar die serie was wel geweldig :Y) ik wou altijd dat boek hebben van heu.. Jane :? |
en sindbad de zeeman serie heb ik ook gezien
sjah die ballon? hoe zag ie eruit? en die hond? |
Citaat:
|
Citaat:
was best leuk :Y) |
Citaat:
het was een man met een hond en die man was een soort van professor en ze hadden een ballon:{ oja en een eh....motor ding |
Citaat:
Ovide en z'n vriendjes: http://www.geocities.com/ovideenzijn...riendjes18.jpg |
doe t niet
en ik weet niet wie ovide is:{ |
Citaat:
|
buurman en buurman vond ik ook altijd leuk
ennehm waarom kom ik er nou niet op ik vond zoveel leuk |
Citaat:
|
kijk uit malloot, een kokosnoot
tot zover ken ik het :$ |
Citaat:
http://jeannero.free.fr/dessins-anim...andeAOvide.jpg |
Citaat:
die laat ons lachen gieren, ovide en zn vrienden ofzo :p |
Citaat:
dat keek ik ook:$ |
Ik keek geen nijntje, maar David de Kabouter en Sasamstraat
|
Citaat:
|
Samson was m'n favoriet :d
En het Beestenbos :p:d (ofzoiets) |
al weer z'n wat keek jij vroeger topic
*zucht* |
Ik keek ook naar winnie the pooh, Nils Holgersson, Maple Town, Fabeltjeskrant, vrouwtje theelepel, wicky de viking, teddy ruxpin,etc,etc :love:
|
Floris :love: :d
|
Ja :p
Ik keek, Ovide, My little Pony, Calimero, Sesamstraat, de troetelbeertjes, Snorkels, headcliff ofzo, transformers, fabeltjeskrant, tik tak, inspector gadget,samson, iets met zo'n pinguin, Dommel, Alfred Jadokus kwak etc.... |
Voor zover ik me kan herinneren samson en gert en franse tekenfilmpjes omdat er overdag nix anders was op tv voor kleuters ...
|
Citaat:
en hoe kon ik nu de troetelbeertjes vergeten :( net als nils holgersson en wicky de viking :Y) [edit] wat was maple town ook al weer, t klinkt zo bekend :{ |
Citaat:
van klei8) hihi bananen in pyjama's maar he dat was na mijn tijd8) |
Citaat:
|
david de kabouter, maple town, alfred, the racoons, dommel, ovide, barberapapa, seebird, flipper, lassie, het beestenbos is boos, ducktales, fabeltjeskrant, grote meneer cactus show, muppets, gummi beren, lucky luke, koksinel ofzow das da lieveheersbeestje met dat klavertje vier, niels holgerson, rescue rangers, sinbad de zeeman, skippy, smurfen, snorkels, teddy ruxpin, telekids, thunderbirds, troetelbeertjes, wicky de viking en de wuzzels.
bron: www.kindertv.org ook voor de introliedjes :d geweldige site :d:d_0_ |
Citaat:
Pinguu :+ @vera: mapletown was met dat konijntje in een roze jurk met een roze kralenketting om haar oortje :) |
Citaat:
ja die ken ik ook wel, maar volgens mij vond ik da konijn een beetje te spastisch :p zo'n piepstemmetje en altijd maar zeuren dat er iets nie goed was :+ maargoed ik moest et wel kijken want verder was er niks anders denk ik :+ |
http://www.80scartoons.net/images/seabert.jpg
seabert ook al istie klein kijk maar een shoe slim een zeehondje kan zijhijn... seabert is voor niemand bang... helpt bedreigde dieren waar hij kan :p http://animeguides.free.fr/series/ni...sson/nils1.jpg hoog in de lucht boven zweden over de bergen en over de zee vliegen de ganzen naar lapland... kruimel en nils mogen meeeeeeeeeeeeeeee nils holgersson op een gans naar de zon dat waren denk k toch wel mn favorieten eur... en natuurlijk: barbapappa boes dommel sindbad de zeeman wicky de vicking dr snuggles teddy ruxpin de smurfen en ga zo nog maar ff door:z eeeeeen........ niet te vergeten: CALIMERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik vergeet boelie de sneeuwpop :d
edit: samurai pizzacats, byonik six ofzow:+ edit2: dungeons & dragons :d |
ik leefde in de tijd dat we het moesen lezen :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.