![]() |
waarom lees ik erover heen???
godverreshitzooi!!! ik had net tentamen.. en ik had gewoon bij een vraag 3 keer goed gelezen wat er stond... en alsnog heb ik over een woord heengelezen....
Echt godverretering hej... ik heb echt goed zitten zoeken of er een tijdseenheid was gegeven... maar toch heb ik het gemist.. door dat foutje, heb ik nu dus de vraag compleet verkeerd beantwoord, omdat ik vanuit een andere situatie ben gaan rekenen |:( |:( |:( |:( en dan zul je zien, dat ik nu net geen 5.5 haal... en dit tentamen moest gewoon voldoende zijn :@ kutzooi! |
:aai:
|
dat is irriterend als je zo een fout hebt gemaakt. :+
:aai: |
Wat studeer je?
|
Citaat:
:d :+ |
tjah, hopen maar dan he..voor die 5,5 :{
|
je kan hem toch herkansen :?
|
Citaat:
|
Die moeten nog komen toch, is over heel `t land de zelfde datum. volgende week ofzo.
|
Citaat:
|
:$ maja, heb je geen Dyslexie ofzo (`kwnie hoevaak je dit heb)
|
jah ik ken het.
heb wel eens gehad had ik iets uitgerekend enzo en het klopte, en toenik mijn tentamen ging inzien stond er opeens een heel andere opdracht :| dus had ik gewoon in mijn hoofd heel andere dingen gelezen dan er stonden. en dat is pas echt vaag. als je andere woorden leest dan er staan :| |
Citaat:
|
Citaat:
Maar stel dat ik het heb.. dan heb ik het alsnog niet :Y) Ik denk dat m'n hoofd gewoon nog te vermoeid was rond die tijd.... |
Citaat:
2+2= a) 4 b) 2 c) 7 d) 9 en dan hetvolgende opschrijven... De 4e machtwortel van 8 = 8^1/4 Hiermee subsitueren we dit, waardoor er X'-Y ontstaat met een tijdsconstante in secondekwadraat. Het eindantwoord is daarom onbepaald :p |
Citaat:
en dan nog maar afwachten of die leraar jouw denkwijze ook kan volgen :p maaruh, komt vast wel goed met die herkansing FunFair! je kan er nu tenslotte niets meer aan doen behalve je cijfer afwachten, nou dan kun je maar beter van het beste uitgaan, toch ;)] OWJA je schaap staat scheef!!! sorry nu heb ik even heel hard lol :+ al tijden willen zeggen :p |
ik weet niet wat voor wiskunde jij hebt maar dat is hogere wiskunde.
|
Oe dat heb ik ook zoo vaak
Goede voornemens voor de 4e klas:) |
dat is kut als zoiets gebeurd :x
maar het is wiskunde, dus als je de berekeningen voluit hebt opgschreven dan krijg je misschien nog wel een flink deel van de punten :) Is de rest van het tentamen dan nog een beetje redelijk gegaan? :? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.