![]() |
Dan kom je op school, ook al heb je koorts..
En ik geef toe, bij koorts zie je er niet heel erg opgewekt uit, en dat lange haar van mij helpt ook niet echt8)
Maar om dan gelijk voor supáhstoned aan gezien te worden :{ En dan heb je ook nog z'on groot schoolplein:{ ..fijn.. iedereen heeft t erover:$ * het is niet een groot probleem hoor, ik wou het alleen ff melden* |
doe een zonnebril op, lijk je ook nog eens op een crackhoer...
|
Citaat:
die is stoer |
Haha vage gasten dan :{
|
beetje respect kan geen kwaad:loser: 8)
|
:p Je kan het toch wel onderscheiden van elkaar? :d
|
waarom ga je in hemelsnaam naar school als je koorts hebrt :{
|
Citaat:
ik hb geen zin om al die proefwerken in te halen ben toch maar 3uurtjes op school:{ |
Dan gebeurt er zeker ook nooit iets op jullie school ? Bij ons op school is dat dagelijkse kost dus daar maakt niemand zich druk om.. Ze zouden hier pas ergens over gaan praten als ze zien dat iemand op het schoolplein een spuit in zijn arm zet ?
|
Geef het nou maar gewoon toe, je was supahstoned.
|
junkies hierO-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand hier die t erg vind als jij graag stoned naar school gaat hoor. maar lieg er dan niet over, dat vind ik flauw:no:
|
Citaat:
maar waarschijnlijk heb ik gewoon een stonede uitstraling bij de laatste foto die ik heb gepost vinden sommigen mij ook al stoned lijken:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* schopt 2 keer* |
Citaat:
alleen jij bent ( vaak) stoned ik lijk alleen stoned:{ |
volgens mij klas was ik woensdag morgen ook stoned :p had alleen gehuild.. haha stom hoor:)
|
Moet je maar eens aan appelshampoo vrane wat het allereerste was dat ze tegen me zei :p
|
appelshampoo
wat zei je als allereerste8) |
Citaat:
Krijgen we dat weer :p dit was het eerste wat ik tegen psychobunny heb gezegd :o toch vind ik die foto nog steeds zo :p maar voor de rest van je foto's helemaal niet hoor :* Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.