![]() |
En hoe...
gaan jullie vieren dat jullie zijn geslaagd??
|
Ik ben niet geslaagd :'(
maar k heb ook geen examen gedaan 8) :z |
Nothing :) (Geen geld voor...:p)
-edit- Oeh jawel ! :+ Me ouders hadden me een dagje uit naar keuze gegeven, lekker even naar het strand in Scheveningen als het weer weer lekker is :thumbsup: |
ik heb taart gegeten bij mn nichtje die geslaagd is 8)
|
Re: En hoe...
Citaat:
|
uit eten met ouders...en gf enzo :p
en....nog een keer een feestje...voor friends enzo.. (maar dat kan/mag pas wanneer me moeder dr bestraling afgelopen is :/ ) |
ik ben gisteren uit eten geweest met mijn vriend en daarna zijn we de kroeg in gegaan waar de rest van mijn klas ook was en het was super gezellig en heel slecht voor me :+
|
Als ik geslaagd ben ga ik iedereen dwingen om me voortaan met Ing. Meuwese aan te spreken :d :d
|
Morgen een feest bij een vriendin van me, vanavond uit eten met m'n 3 beste vriendinnen, zondag een paar familieleden enzo bij mij:)
En dan wilden ze vanavond ook uit, maar dat doe ik niet, vind het wel goed zo:p |
uit eten met vriendinnen (die ook geslaagd zijn :+) en erna nog ergens wat gaan drinken ofzo :)
|
zuipen!
morgenavond tuin van vriendin van me 250/300 mensen 650 liter bier stuk of wat flessen wijn allerhande flessen fris hotdogs grote tent leuke muziek FEESTEN YEAH! 8-) maar eerst nog even heel de ochtend en middag werken 8) |
Citaat:
o ja maar in dat gat is natuurlijk meer ruimteO-) veel plezier iig :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.