![]() |
Lege cd'tjes
Wat is voor jullie een goede prijs voor lege cd'tjes? Dus geen extra zware ofzo, gewoon lege cd'tjes die je gebruikt om muziek op te branden.
En waar kopen jullie ze? |
Voor muziek zou ik zeker 1 tot 2 euro per cd uittrekken, als je een beetje fatsoenlijken wil, maar je hebt ze al vanaf 50 ct geloof ik :)
|
eh 50stuks, 12.50euro fozo..of nog minder zelfs...groothandel prijs :p
|
ligt eraan , goedkoop en uberslecht is aldi ( 60 cent per cd ) maar als je rond de 1,50 uitgeeft aan MMore of TDK iets in die richting is wel beter.
|
mijn lege cdroms kosten €0,39 en zijn van goede kwaliteit..
Ga je nu wel niet meer vinden aan die prijs (toch niet in België) omdat er nu zware taksen op zijn.. nu moet je iets rekenen van €0,5.. duurder zou ik niet kopen ;) |
TDK, 25 stuks voor 20 euro, 80 cent per cd dus
|
koop gewoon de goedkoopste, als ze oud worden brand je ze opnieuw, geld haal je er toch wel uit
|
Citaat:
|
zeker van de makro ofzo.
|
Ik Koop altijd MMore , 10 Stuks , 8.99 Euro
Maarja....volgens mij zijn er veel goedkopere zo te zien... Citaat:
|
ik heb altijd tayo yunden of zo iets (weet ik veel hoe die jappen dat spellen) Zijn goed getest in vele tests. Ik bestel ze altijd online bij cdwinkel(dot)nl
Nooit problemen gehad met leveringen daar en volgens mij best goedkoop. |
cdwinkel.nl - dan ga je naar Phatnet? Is dat de bedoeling?
|
Citaat:
|
had altijd platinum cd's waren geloof k euro per stuk in normaal doosje en 0.90 in slimcase.. en k moet zeggen dak nog nooit een rotte paltinumcd heb gehad_0_
|
Voor een gewone lege cd mag je zeker niet meer als 0.5 euro betalen.
Ik heb er van Aldi, veel zelfs, van Lidl, zeker goed van kwaliteit. Tegen 0.5 euro per cd vind je er in allerlei merken. Lorie |
nah een cdr hoeft niet rot te zijn om slecht te zijn. er gaan tests rond en verhalen over internet dat cdr's soms na een jaar of 1.5 jaar niet meer leesbaar zijn omdat de cd als het ware vergaan is.
een goede cd zou 20 tot 25 jaar leesbaar moeten bljven. dat geld niet alleen voor cd-r's maar is ook zo voor gewone gekochte geperste cd's 8{ |
Citaat:
Klinkt opzich logisch, maar zulke zaken worden vaak niet expliciet verteld bij zo'n onderzoek. Ofwel, bin zunig op den CD en hij gaat lang zat mee. |
Citaat:
:+ zijn trouwens sony 700 MB rewritables |
Citaat:
|
ik heb n tijdje terug 50 cd's van platinum voor 11 euro op n pc beurs gekocht. goed bezig:7
|
ik raus die van me vader gewoon :z
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
die van aldi kostten 10 euro voor 20 stuks, dus 0.5 euro per stuk. Ik gebruik die al meer dan een jaar en nog nooit problemen mee gehad, merk Lifetec. Lorie |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn cd's koop ik voor 5 euro per 10 en mijn dvd's voor 60 cent per stuk
|
muziek cd's gebruik ik altijd van Phillips (ff de nederlandse economie ondersteunen). ik geloof 9,99 voor 10 stuks ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.