![]() |
Hippe dingen op Tv
yea, hier mag iedereen posten wat voor een fijne dingen er vandaag op TV komen.. Enne begin maar snel, want ik verveel me en ben de gids kwijt :{
|
grand-prix, voetbal, duh ;)
o wacht, je zei fijne dingen |
Citaat:
ik wilde maar zeggen ja :+ Wie spelen er vandaag dan |
portugal - spanje word rechtstreeks uitgezonden
tegelijkertijd word griekenland - rusland gespeeld |
waarom nou weer tegelijk, ik wil Griekenland zien :@
*Griekenland fan is* :p |
daarvan word er een intergraal verslag uitgezonden om kwart voor 12 :+
|
wat komt er vandaag zoal?
|
Tellsell
|
chill
|
one tree hill over 5 minuten 8)
|
Vanavond om 20.30 de nieuwe serie Bitches op BNN (Ned. 2) en op SBS6 de film Scary Movie 2.
|
sixpack is hip :)
|
Vanavond 21.53 bij BNN de Lama's
Echt supergrappig!_0_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Shows van Arie & Silvester wel eens gezien? Helemaal goed hoor! :thumbsup: |
Citaat:
btw, www.televisiegids.nl wil wel eens werken als je niet weet wat er op tv komt :+ |
Citaat:
|
Citaat:
en live zijn ze zelfs nog beter en ik kan het weten :yes: |
Citaat:
In september naar de nieuwe show. :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
Maar echt hele leuke show, op tv laten ze trouwens wel de leukste stukjes weg en het word vet ingekort. Dat is wel errug jammer.. |
Citaat:
|
haha de lama's blijft een leuk programma, maar jamai was idd minder.
Drijfzandblaasvoetbal :d |
Citaat:
ja dat lijkt zo op tv, in de zaal hebben we ons prima vermaakt met hem en hij deed ook leuk mee want er zijn zoooooveeeeel grapjes gemaakt over hem en dat is op tv helemaal niet te zien. |
Donderdag komt crazy/beautiful op tv. Lijkt me wel een goede film!Net 5 om 20.30
|
oowwww ff loeren dan :)
|
Citaat:
en edward sissorhands komt die dag ook volgens mij hmm dilemma |
Citaat:
Edward Scissorhands niet trouwens, daar kreeg ik altijd nachtmerries van :+ Trouwens, vanaf 9 uur, elke donderdagavond, Forensic Detectives etc. op Discovery. Verrekte spannend, als je van je ma of pa af wil moet je dat écht kijken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
naja ik heb ze allebei nog niet gezien en ik moet werken tot 10 uur vanavond dus ik vraag aan een vriendin van me of zij het wilt opnemen |
Citaat:
edward scissorhands = 8-) |
Citaat:
maar er is toch geen keuze, want crazy/beautiful is vandaag en edward scissorhands is morgen :) |
Citaat:
|
Citaat:
fijn fijn :) |
Op Vitaya hebben ze echt wel nog leuke dingen. zo is er om 11u Grote Kuis en daarna Miljoenenmakelaars. Als je zo niks te doen hebt, kan je je zo toch wel nog ff bezighouden :).
|
Citaat:
Dat meisje is helemaal niet grappig :no: |
Citaat:
Ik vind het programma nu in totaal ook niet zo leuk meer.. Het originele is er vanaf en die gasten zijn echt ubersuf.. |
dat wijf is zoooo suf! ik vind ruben nicolai de beste, ook bij de alleen-maar-vragen-ronde is hij erg goed, en hij ziet er nog leuk uit ook :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.