Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Psychologie & Filosofie > topics dicht (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=47593)

FunFair 20 June 2004 15:45

Psychologie & Filosofie > topics dicht

Noujah.. er zijn dus 2 topics dicht geflikkerd.. die naar mijn mening gewoon open zouden moeten blijven.. ik weet dat de volgende regel van toepassing is:
Citaat:

• Het niet omhoog halen van oude topics. Als iemand een paar maanden geleden een vraag heeft gesteld, dan heeft het vaak geen nut om nu nog een antwoord te geven.
Maar bij de 2 topics waar het om draait, is het helemaal niet erg als die geupped worden. Als mensen toevoegingen hieraan hebben mogen ze dat toch gewoon doen? Of moeten ze dan een nieuw topic openen waardoor het nog meer chaos wordt?
Bovendien zijn het geen vragen waar een duidelijk antwoord op gegeven kan worden, maar waar iedereen hun visie kwijt kan over de desbetreffende onderwerpen.

of ben ik de enige die dit vind?

Jezelf niet zijn

Houden jullie van jezelf?

Tyskie 20 June 2004 16:47

Mee eens...
Een omhooggehaald topic moet je alleen sluiten als:
• het een topic is uit het oude forum (niet werkende sigs en smilies)
• de post geen toegevoegde waarde heeft
• het gaat over een persoonlijk probleem van enkele maanden terug
• de post op een of andere manier niet toepasselijk is
• alleen op ADB: als ze ouder zijn dan 2 weken

Maar da's mijn mening.

Die tweede vind ik een beetje een twijfelgeval, aangezien het nu niet bepaald een post is die veel extra's toevoegt.. Maar sluiten is toch niet per se noodzakelijk, er kan weer een mooie discussie uit ontstaan...

Nog een tip, die ik al enkele keren heb gegeven aan wat staffleden: wis zo'n omhooghalende post gewoon! Dan valt het topic gewoon weer naar beneden (waar het hoort) en wordt het forum niet ontsierd door slotjes...

Stevie 20 June 2004 18:45

ja ben ik het mee eens.

Jennifer1203 25 June 2004 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja ben ik het mee eens.

Stevie 25 June 2004 08:35

maar de fb's schijnen hier niks over de willen zeggen

AmbyPur 25 June 2004 10:14

ik denk dat je bij de desbetreffende FB moet zijn dan. ik kom er niet zoveel :$ maar ik zal die topics eens kijken..

ehm die eerste, die had wel open kunnen blijven idd, ja hij is oud, maar er wordt nog iets gezegd waar anderen wat mij kunnen. bij dat tweede topic vind ik dat niet. daar is de bijdrage niet dermate nuttig..

wat ik vind dat een fb ook kan doen in zo'n geval, is die 'onnuttige' post verwijderen. dan kan er evengoed misschien wel op gereageerd worden als daar nog écht behoefte aan is.

bartje518 25 June 2004 10:46

En wat wanneer die betreffende FB een week op zich laat wachten? 8)

AmbyPur 25 June 2004 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En wat wanneer die betreffende FB een week op zich laat wachten? 8)
dan vraag je het nog een keer 8)

Tyskie 25 June 2004 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik denk dat je bij de desbetreffende FB moet zijn dan. ik kom er niet zoveel :$ maar ik zal die topics eens kijken..

ehm die eerste, die had wel open kunnen blijven idd, ja hij is oud, maar er wordt nog iets gezegd waar anderen wat mij kunnen. bij dat tweede topic vind ik dat niet. daar is de bijdrage niet dermate nuttig..

wat ik vind dat een fb ook kan doen in zo'n geval, is die 'onnuttige' post verwijderen. dan kan er evengoed misschien wel op gereageerd worden als daar nog écht behoefte aan is.

Precies wat ik zei dus. :+

AmbyPur 25 June 2004 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Precies wat ik zei dus. :+
je beseft veel te goed dat die reactie ook totaal nutteloos is he :+

Tyskie 25 June 2004 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
je beseft veel te goed dat die reactie ook totaal nutteloos is he :+
Uiteraard, maar ik had het wel geil gevonden als ook jij Stevie had gequote. 8)

Stevie 25 June 2004 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Uiteraard, maar ik had het wel geil gevonden als ook jij Stevie had gequote. 8)
had ik moeten zeggen: "ja tyskie heeft weer eens helemaal gelijk"? :+

Tyskie 25 June 2004 15:16

Move dit topic maar naar Seksualiteit! Geilheid ten top!! :9

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.