![]() |
Psychologie & Filosofie > topics dicht
Noujah.. er zijn dus 2 topics dicht geflikkerd.. die naar mijn mening gewoon open zouden moeten blijven.. ik weet dat de volgende regel van toepassing is:
Citaat:
Bovendien zijn het geen vragen waar een duidelijk antwoord op gegeven kan worden, maar waar iedereen hun visie kwijt kan over de desbetreffende onderwerpen. of ben ik de enige die dit vind? Jezelf niet zijn Houden jullie van jezelf? |
Mee eens...
Een omhooggehaald topic moet je alleen sluiten als: • het een topic is uit het oude forum (niet werkende sigs en smilies) • de post geen toegevoegde waarde heeft • het gaat over een persoonlijk probleem van enkele maanden terug • de post op een of andere manier niet toepasselijk is • alleen op ADB: als ze ouder zijn dan 2 weken Maar da's mijn mening. Die tweede vind ik een beetje een twijfelgeval, aangezien het nu niet bepaald een post is die veel extra's toevoegt.. Maar sluiten is toch niet per se noodzakelijk, er kan weer een mooie discussie uit ontstaan... Nog een tip, die ik al enkele keren heb gegeven aan wat staffleden: wis zo'n omhooghalende post gewoon! Dan valt het topic gewoon weer naar beneden (waar het hoort) en wordt het forum niet ontsierd door slotjes... |
ja ben ik het mee eens.
|
Citaat:
|
maar de fb's schijnen hier niks over de willen zeggen
|
ik denk dat je bij de desbetreffende FB moet zijn dan. ik kom er niet zoveel :$ maar ik zal die topics eens kijken..
ehm die eerste, die had wel open kunnen blijven idd, ja hij is oud, maar er wordt nog iets gezegd waar anderen wat mij kunnen. bij dat tweede topic vind ik dat niet. daar is de bijdrage niet dermate nuttig.. wat ik vind dat een fb ook kan doen in zo'n geval, is die 'onnuttige' post verwijderen. dan kan er evengoed misschien wel op gereageerd worden als daar nog écht behoefte aan is. |
En wat wanneer die betreffende FB een week op zich laat wachten? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Move dit topic maar naar Seksualiteit! Geilheid ten top!! :9
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.