![]() |
en dat is nummer twee..
vannacht is er voor de tweede maal een fiets van mn moeder gejat onder mijn verantwoordelijkheid.
ze heeft me heel de dag al niet aangekeken en ik mag een nieuwe betalen voor dr. :thumbsup: |
sukk0l:loser:
|
ahh, je had hem beter bij WF neer kunnen zetten (en daarheen gaan :$)
|
Citaat:
maar ik baalde wel dat het niet meer doorging. had jou en een bepaald ander iemand graag willen zien. O-) |
Citaat:
lullig van die fietsen. achja, we waren daar met 7 s.commers (freaky), dus bekenden genoeg, maar toch jammer dat jij en sjarm er niet waren. hihi. |
fietsslot?
|
jammer joh
|
Citaat:
|
gewoon auto kopen, zit je nog droog ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo is het bijvoorbeeld als je met 6 biertjes op naar huis fietst en je moet blazen bij een controlle (of na een ongeval of waaorm dan ook) je dan net zo hard je rijbewijs kwijt bent als dat als je in een auto had gezeten op dat moment :Y) Domme wetten ik heb ze ook niet bedacht. mij leek op een fiets naar huis karren ook veel veiliger voor het verkeer dan bezopen achter het stuur zitten maar ja 8| |
en als je geen rijbewijs hebt, nemen ze dan je diploma af?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon een nieuwe voor dr stelen, ik heb nog nooit een fiets gekocht, ben dr prinicieel tegen. ten eerste omdat ik fietsen verslijt als water, levensduur plusminus 3 maandjes en dan moet ik weer een neiuwe hebben. dus dan ga ik echt geen fiets kopen.
moet je kijken wat een fiets kost. neej dankje dan liever even 10 minuten werk met de vlechttang, of 2 seconden met de slijptol. ligt er maar net aan wat voor slot er op de fiets zit. |
Citaat:
|
Citaat:
niks geen geknip of geslijp... opstappen en karren maar:d O-) |
wacht maar blackturtle!~
later als ik geld heb, dan koop ik wat fietsen en pijlzendertjes, en als ik dan zie dat er eentje gejat is, dan kom ik mannetjes zoals jij opzoeken om ze vervolgens helemaal te slopen!! |
Citaat:
|
Citaat:
stoer hoor.:thumbsup::rolleyes: ik hoop dat er dan net zo een agressief ventje komt aanlopen als jij die fiets steelt ofzo. :/ |
Ik heb weleens een fiets geleend die niet op slot stond, maar heb hem na een uurtje gewoon weer terug gezet :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.