![]() |
Voor een maandag is het hier wel stil
of chill :? naja niemand ook maar iets te melden?
|
Sorry kerel ik zou niet weten wat ik moet vertellen :(
|
Citaat:
zoja ik ben trots op je :yes: :) |
Citaat:
Zondag heb ik veel geslapen. Gelukkig geen kater, al begrijp ik eigenlijk niet hoe dat kon :d |
chat pm ban slotje :yes:
dat zijn zeker 3 overtredingen :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben net wakker, ben echt helemaal lam.....
this dat er dadelijk een makkelaar komt anders lag ik nu nog in mn nest :yes: |
Citaat:
|
hey ik zie net dat de waarschuwing weg is.. dan kunnen we dus weer volop
BAN PM SLOTJE Geen stijl roepen http://www.heerenvanh7.nl/smilies/ban.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
makelaar dan, ook goed :p
Ik heb al mn examens al gehad en ben al geslaagd dus khoef niks meer te doen behalve al de examenfeesten af te gaan:d |
Citaat:
Nog goede cijfers binnen gehaald ? |
Citaat:
Kheb op mn eindlijst 5 keer een 6 en 5 keer een 7 dus best wel goed vind ik :yes: |
Ik had een 5, een 6 twee maal 7 en twee maal 8 8-)
Toen hadden we nog weinig vakken. Relaxed :D |
Citaat:
ik had 2 x 6 2 x 7 2 x 8 |
6 vakken? dat lijkt me sterk
Maakt niet uit wat je doet je hebt altijd: nederlands engels een andere vreemde taal wiskunde en nog 3 andere vakken zeker, dacht ik zo :? Kheb wel in maar 6 vakken eindexamen gedaan :yes: |
Citaat:
Engels Duits Natuurkunde Scheikunde Wiskunde B |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nederlands engels wiskundeB1,2 natuurkunde1,2 scheikunde geschiedenis Kvind het maar wazig dat wij nu heel anders onderwijs krijgen dan de mensen die eerder op school hebben gezeten, slaat nergens opalsof dit nu beter is :no: met de 2e fase.... |
Citaat:
|
Citaat:
Slaat enrgens op..... en volgend jaar worden er Z-uren ingevoerd dan vervalt er 1 les per vak en in die les moet je dan zelfstandig werken in de studieruimte en als je vragen hebt dan kun je naar het lokaal om dat aan de leraar te vragen. ze beweren dat je zo zelfstandiger wordt, wedden dat iedereen bij ons op school naar de rompert gaat? :{ Kheb een hekel aan de 2e fase. |
Citaat:
Op de MTS gingen ze ook net over op een andere vorm van examens afnemen. Zit ook elke keer net in een overgangs periode :( |
*heeft net een examen orthopedagogie afgelegd en t was dik in orde :7 *
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.